marți, 22 ianuarie 2013

Un tablou prăfuit

marți, 22 ianuarie 2013
Nu ştiu ce mi-a venit astăzi, după atâta timp de când, nu numai că nu am scris nimic, dar nici măcar nu am mai citit vreun blog. Am recitit câteva postări mai vechi de-ale mele şi am descoperit că nu mai sunt cum eram, m-am schimbat fără să-mi dau seama. Eram parcă mai visătoare, nu-mi păsa de prea multe, spuneam ce gândeam, eram mai naivă, mai spontană....scriam.
Pe măsură ce trec anii ne pierdem câte puţin din calităţile de copil, uităm să ne bucurăm din orice nimic, uităm să facem haz de gafele noastre. Am uitat cum e să visez cu ochii deschişi, am uitat cum să pictez cu gândul peisaje şi locuri în care mi-aş dori să fiu.


"...îmi iau acuarelele şi desenez, după perdeaua transparentă, un soare zâmbăreţ, o insulă ...cu o găleată arunc apă pe cer şi-l spăl de norii gri...fac vânt cu evantaiul să fie şi o briză răcoroasă...agit un tub de frişcă şi fac ici colo câte un norişor pentru puţină umbră...ajung pe insulă ...mă descalţ ca să simt nisipul cum îmi gâdilă tălpile...simt mirosul brizei, atingerea razelor de soare...răcoarea stropilor de apă ce se lovesc de picioarele mele care se plimbă în voie pe plaja aurie...mă uit spre soare, spre mare, spre verdele insulei şi alerg în valurile care mă cheamă la joacă. " - un "tablou" dintr-o zi oarecare, cândva in 2009.




2 comentarii:

Cristina C spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Andreea spunea...

La Multi Ani!