joi, 7 iunie 2012

Alergam pentru cei mici!

joi, 7 iunie 2012

Pe 16 iunie alerg in cadrul Semimaratonului Sibiu 2012, sectiunea cros. Cauza pentru care alerg: reconditionarea si igienizarea Policlinicii Luther si dotarea cu echipamente necesare pentru imbunatatirea si optimizarea serviciilor medicale de specialitate din cadrul Clinicii de Pediatrie Sibiu.

Intra pe http://maratonsibiu.ro/ si sustine si tu proiectul Mâini Unite pentru Spitalul de Pediatrie Sibiu!

Sau vino si tu sa alergi alaturi de mine, inca se mai fac inscrieri. Startul se da la ora 09:00, locul startului: Muzeul Civilizatiei Populare ASTRA Sibiu (scena de pe lac).

UPDATE:

A trecut si aceasta proba de rezistenta. O pot descrie ca pe o experienta interesanta care te face sa te simti foarte bine ca ai participat. A fost foarte multa lume prezenta, aproape 200 de alergatori si multi sustinatori.
Startul s-a dat cu intarziere din cauza faptului ca au fost alergatori care s-au inscris la fata locului. Ma asteptam ca alergatorii  sa fie doar amatori, ca si mine, oameni care au auzit de la prieteni de eveniment si care au dorit sa sustina prin participarea lor unul din proiectele inscrise. Au fost insa si alergatori, amatori si ei, dar care au mai participat la astfel de competitii, oameni care asta fac, se antreneaza pentru asa ceva. Indusa in eroare de aceasta impresie, strategia mea era sa am un start bun si sa ma tin de cei fruntasi, greseala tehnica, am obosit repede. Nu am renuntat, am lasat-o mai incet si am trecut linia de finish in timpul limita pe care mi l-am propus cand am plecat de acasa, adica am scos timpul pe care il faceam la sala pe banda, desi nu ma asteptam. Antrenamentul pe banda nu se compara cu un antrenament facut afara.
Printre cei care au trecut linia de finish s-au numarat cel mai varstnic participant, in varsta de 83 de ani si cel mai tanar participant de numai 5 anisori. Chiar daca nu au fost pe podium, au fost cei mai aplaudati si cei mai apreciati pentru efortul lor, un exemplu pentru noi toti. Cine nu ar vrea ca la 83 de ani sa mai fie in putere ca sa alerge 4 km? Multi ne vom bucura daca vom ajunge sa prindem anii aceia.
Sentimentul pe care l-am trait atunci cand am ajuns la finish a fost un mix de bucurie si apreciere, nu a contat ca nu esti in primii trei, lumea te aplauda si te incuraja si te felicita. Toti am primit cate o medalie de participare chiar in momentul in care am ajuns la finish. M-am simtit castigatoare.
Multumesc Dinanei pentru poze!




0 comentarii: