joi, 2 iunie 2011

Picuri, foto si un apus.

joi, 2 iunie 2011
O zi lunga cat o saptamana, asa a fost ziua de ieri. Sunt obosita si imi este somn, mi se inchid ochii, ascult acelasi post de radio ca in fiecare zi, aparatul e de vina, nu merge decat de pe Kiss Fm. Aceleasi piese, m-am cam plictisit. Azi sunt singura in birou, asa ca e si mai greu, ca nu are cine sa ma tina de povesti ca sa-mi sara somnul.
Ziceam de ieri....dimineata ajung cu o ora mai devreme la serviciu, ca sa recuperez ora de dupamasa cand plec la curs. Nu mai e cat a fost dar a devenit destul de obositor, daca nu facem fotografie de exterior atunci iesim. E frumos, e interesant si m-am descoperit si eu, am devenit prea autocritica, am asteptari mai mari de la fiecare shooting. Ieri speram sa fie mai mult soare spre seara, din pacate a plouat. Norocul nostru a fost ca in momentul in care am ajuns la Rapa Rosie(de langa Sebes-Alba), unde aveam shooting-ul, ploaia s-a oprit. Adidasii mei, aproape noi, nu visau ei vreodata sa ajunga pe coclauri, plini de noroi. Cand am plecat de dimineata de acasa era  destul de frumos afara, nu se intrevedea ca va ploua. O atmosfera apasatoare, o stare de somnolenta, fara chef prea mare de a face fotografii...dar m-am straduit, pana la urma am cateva cadre de care zic eu ca pot sa fiu multumita, dar ramane sa vad azi daca si profu' e de aceeasi parere.
Nu a fost doar o zi obisnuita la cursul de fotografie, de data asta am avut si supliment....un gratar gustos, mancat cu mana, la apus de soare, in picioare langa foc, sperand sa ne si incalzim, dupa ce ne-am straduit fiecare sa obtinem niste fotografii bune, si nu asa oricum. Nu am tinut cont ca iarba e uda, ne-am dorit mai mult sa avem niste incadrari bune. Pacat ca nu a fost senin ca sa putem face si nocturne cu cerul instelat.

Acasa am ajuns cam tarziu, aproape de miezul noptii, si cand vroiam si eu sa ma incalzesc, cu o baie fierbinte...ce sa crezi?...apa calda nu. Pentru ca bausem cola, nu mi-a mai fost somn si m-am apucat sa-mi selectez fotografii pentru portofoliu, era si timpul, materialul s-a cam adunat si spatiul pe hard se imputina. Asa ca...ce crezi?...nu am dormit deloc...nici nu mi-am dat seama cum a trecut vremea, pe la 5 jumate dimineata a venit si apa calda. Nu stiu care a fost problema...ca orar nu este afisat ...si daca e cu orar, o sa fac scandal, ca eu vreau apa calda la orice ora din zi si din noapte. 
Cine nu stie cum arata o rapa rosie:


Doar in Spania am mai vazut un sol atat de rosu, mi-am adus aminde de zile mai bune, mai insorite, de concediu, cu relaxare, fara alte griji decat sarcina de a ma odihni.




0 comentarii: