joi, 30 iunie 2011

Cum a fost iunie

joi, 30 iunie 2011
Am terminat cursul foto, am terminat si cu masterul, gata disertatia, gata cu examenele, deocamdata, pana ma apuca iar pofta de invatat si ma gandesc la un doctorat. Nu suna rau , D-soara Dr.Ing., :).
Am fost ieri la festivalul de dans contemporan, am admirat nu doar baletul in sine ci si costumele, unele nu chiar pe gustul meu, altele frumoase. Am admirat si taliile subtiri ale fetelor si ma gandeam ca poate nu mi-ar strica si niste cursuri de balet....poate asa o sa am si eu o talie :). Cel mai important, am facut fotografii, nu sunt eu prea multumita de ele, pentru ca sunt cam pretentioasa, dar nu sunt rele...mai tarziu o sa revin sa va arat.
Am fost si la un botez, primul din "cariera" mea de fotograf, cea de-a doua fetita a prietenilor nostri a fost botezata exact la 2 luni de cand a venit pe lume, De data asta nu am mai ratat evenimentul si a fost cu atat mai interesant cu cat am putut sa exersez cu aparatul.Acum astept criticile, cum altfel sa inveti daca nu din greseli.
Urmeaza raliul de la Sibiu, pe care nu vreau sa-l ratez, o sa am nevoie doar de un pazitor care sa ma traga din fata masinilor, ca la raliu nu e ca in studio, e mai periculos :).

Pana una alta, eu il astept, pe el, ca m-a lasat singura o luna de zile, si a trecut cum a trecut, dar ziua in care se intoarce trece si mai greu. O chestie haioasa, pe la jumatatea lunii mi-a trimis o felicitare, de care el nu a mentionat nimic, si care a ajuns la mine abia ieri, cu o zi inainte se ajunga el acasa, bine si asa, ca a fost faina surpriza: "Salutari din Portugalia!..." . A scris el frumos acolo pe felicitare ca m-am cam emotionat, asta e de bine :).
Si daca pozele cu balerine nu le am la mine, o sa va arat una de la botez:


E fetita nasilor, s-a chinuit biata de ea sa sufle in balonul ala, cred ca o ora, si tot nu a reusit, dar am apreciat-o pentru perseverenta.


Sora botezatei, cam suparata ca atentia pe care o primeste acum s-a injumatatit, nu se despartea de tata sau de mama. 

Si Victoria, plangea cand nu era tinuta pe burta, se pare ca asa ii place ei. Iteresant e ca nu a plans cand a fost bagata in apa.

Sper ca nu se supara mami si tati ca am pus poze aici, nu am mai apucat sa le cer acordul :).


0 comentarii: