luni, 16 mai 2011

luni, 16 mai 2011
Am recitit cate ceva de pe aici, curioasa fiind sa-mi aduc aminte de cum eram si ce gandeam, m-am regasit vesela, creativa, trista, infuriata, nemultumita, visatoare, naiva...dar cam aceeasi in mare parte. Creativitatea am cam lasat-o undeva intr-un colt intunecat, nu am mai antrenat-o si m-a cam uitat si ea pe mine. De vina sunt probabil problemele cotidiene pe care le avem toti, sau poate de vina suntem doar noi ca ne lasam uitati pe undeva, ca ne lasam schimbati de altii si de ceea ce li se pare lor ca e mai normal. Ce e normal pana la urma?



3 comentarii:

Gingis Han spunea...

normal este ceea ce crezi u ca e mai bine si ceea ce vrei si iti face placere sa faci.binenteles ca tre sa iti mai si faci putin timp cateodata sau sa-ti propui sa faci anumite chestii si chiar sa le pui in practica,nu sa ramana numa la stadiul de proiect.
pup...

diana ribana spunea...

Cum ai lasat creativitatea intr-un colt?...chiar ieri am avut parte de un shooting ff frumos la care ai fost si tu:D..fotografia=arta

Carmen spunea...

da...fotografia e ceva nou pentru mine, o alta forma de expimare...care deocamdata e doar in faza de inceput...inca nu pot spune ca ma multumeste, sa mai evoluez sa se vada si rezultate :). Mi-a placut sedinta cu tine, abia astept sa iesim si prin oras...sau in afara lui.