marți, 18 ianuarie 2011

Gugalistice

marți, 18 ianuarie 2011
Cei de la Google sunt niste smecheri parsivi, ultima lor grozavie s-a lansat cu data de 13.01.2011, parca simbolic. Incepand cu aceasta data nu mai poti folosi optiunea de upload in cadrul grupului din care faci parte. Prin urmare, pentru a putea transmite diferite chestii celorlalti din grup esti obligat mai nou sa folosesti Google Docs. Acum nu numai ca folosesc grupul dar trebuie sa folosesc si google docs...ai naibii. De ce vreau eu sa-mi simplific existenta deaia astia vin cu alta idee care sa ma oblige sa le folosesc serviciile. Si noi trebuie sa-i credem pe cuvant ca datele noastre sunt in siguranta la ei. Da, vezi sa nu.
Nu va mai spun decat ca data finala e 18.08.2012...cine trebuie sa priceapa despre ce e vorba, va pricepe.


3 comentarii:

brylu spunea...

Daca esti prin Sibiu sambata si ai chef de un ski pe nocturna si un karaoke, #blogmeet la Arena Platos http://www.brylu.ro/blogmeet-la-arena-platos/

Chiulica spunea...

Eu folosesc Google Docs si-s multumita :)

twister spunea...

Cerd ca urmează să lanseze şi un serviciu de fortune telling :) Altfel nu-mi explic de ce google-le meu se deschide implicit în rusă :)