miercuri, 22 decembrie 2010

A fost odata!

miercuri, 22 decembrie 2010
Printre liste de cumparaturi, retete si alte preocupari de sezon a sosit si vremea unui bilant. Anul e aproape gata, ce am facut si ce nu am facut? Fiecare an are cate ceva al lui iar 2010 a fost si el cu bucuriile lui. Lista mea cu realizari/impliniri incepe cu un inel frumos(pe care il merit  :) ), la pachet cu o cerere in casatorie. Alte dorinte implinite sunt: o excursie in Barcelona, o alta la PortAventura, o bursa meritata si ea. A mai fost proiectul "Coloreaza-ti comunitatea!" care mi-a placut foarte mult, parerea mea e ca a decurs bine.
Alte bucurii...bucuria din ochii bunicilor pe care o vad de fiecare data cand merg sa ii vizitez, bucurie pe care imi doresc sa o mai vad multi ani de acum incolo, bucuria de a astepta pe cineva acasa si de a intreba "cum ti-a mers azi?", bucuria de a petrece un sfarsit de saptamana la munte impreuna cu toata familia, genul de intrunire pe care o vedem in filme la americani de sarbatori, cu parinti,cu frati, cu unchi si matusi, cu veri.
Ce nu am facut? Poate uneori nu am avut suficienta rabdare, poate am suparat pe cineva fara sa-mi dau seama, poate nu am ajutat suficient, poate ca nu am avut curajul sa-mi cer iertare. Sa-mi fie cu iertare.
Sa va fie sarbatorile frumoase, sa aveti ce pune pe masa, sa ii aveti pe cei dragi langa voi si la anul sa ne auzim cu alte impliniri!

2 comentarii:

Elena spunea...

Craciun minunat sa aveti!

Carmen spunea...

Multumim, sa fie si pt tine o sabatoare plina de farmec!