vineri, 29 octombrie 2010

Mamaruta!

vineri, 29 octombrie 2010
Trec mai rar pe aici, nu stiu cine sau ce anume poarta aceasta vina asa ca azi ma revansez si aduc putina culoare in peisaj.
Mai nou romanii importa tot felul de sarbatori de prin alte parti, mai bine zis comerciantii ni le "indeasa" in subconstientul nostru prin tot felul de campanii si uite asa noi devenim clientii lor ca sa fim si noi "in rand" cu lumea. Halloween in sus, in jos, in stanga si in dreapta, tarabe pline de obiecte decorative specifice acestei sarbatori, costume, masti....copiii au petrecere la gradinita, parintii umbla disperati dupa un costum, tinerii fac rezervari in cluburi...se anunta o zi si o seara incendiara.
Nu sunt victima acestei sarbatori, dar sunt o "victima", de buna voie si nesilita de nimeni. O foarte buna prietena, o make-up artista plina de imaginatie a avut o idee si m-a rugat sa o ajut sa o puna in practica. Asa am devenit eu pentru cateva minute o mamaruta.


Sunt eu, sa nu radeti de mine, ca ma rusinez, si la cat de rosie sunt deja numai asta imi mai lipseste :). Prin urmare, daca nu aveti costum nu e mare problema, cu un machiaj se rezolva totul.


4 comentarii:

dreamwind55 spunea...

Sa nu te recunosc. Esti o zana!

Carmen spunea...

Nici sora mea nu m-a recunoscut...daca nu-i spuneam ca sunt eu nici prin cap nu-i trecea :)

lili spunea...

Foarte priceputa tipa de la machiaj. Felicitari atat ei cat si modelului!
P.S. Sa te machiezi mai des, ca te prinde. Nu neaparat in mamaruta sau gargarita, cum spun eu in moldovenest, ci asa in culori vii!

Carmen spunea...

Da,multumim, Adinei ii place foarte mult ceea ce face si se vede, la anul vrea sa mearga in state la un curs de machiaj pentru televiziune si film.
Tot imi propun sa ma machiez numai ca ma trezesc cam greu dimineata :)