miercuri, 22 septembrie 2010

Cerere in casatorie

miercuri, 22 septembrie 2010

Pe scurt...tocmai am fost ceruta in casatorie si ce credeti ca am raspuns eu? DAAAAAAAAA
O cerere cum nu ma asteptam, la inceput am crezut ca glumeste, dar e foarte adevarat. Una din partile amuzante ale acestei cereri este ca toate rudele lui stiau de cateva luni despre hotararea lui insa, eu am aflat abia azi. Abia acum inteleg anumite intamplari, cum ar fi o simpla intrebare : Tu nu porti inel? sau Inelul acesta nu-ti place? si eu am spus nu, iar el dezamagit nu l-a cumparat. Si uite asa a tot amanat intrebarea pana cand dupa vreo doua luni s-a hotarat.
Mama a fost cea pe care am sunat-o prima data, si fiind asa tarziu deja dormea cand am sunat-o, prima reactie a ei a fost o sperietura, a crezut ca am patit ceva, dupa primul soc si-a revenit si a inceput sa rada si sa ne felicite. Maine vor fi anuntati si ceilalti apropiati, ce urmeaza...nu ne mai gandim, le rezolvam noi pe toate.

12 comentarii:

MyEyesOnyou spunea...

Sa ai o viata frumoasa...si sa fiti fericiti!!!!

dreamwind55 spunea...

Suupeeer..Felicitari!

Carmen spunea...

Multumim, multumim ... suntem foarte happy amandoi, daca se poate spune asa, happy, happy, happy

Calin Blaga spunea...

Felicitari!!!!! Yupii!! Suntem fericiti pentru voi!!!!!

Beibi.Bee spunea...

Felicitaaaaari!!! Casa de piatra de pe acum si sa va iubiti mult toata viata:*

Carmen spunea...

Multumim frumos...cu rabdare totul va fi bine. Detalii prea multe inca nici noi nu stim...dar vom da de stire.

Tudor St. Popa spunea...

he, he... felicitari :)

Anda spunea...

Va felicit din tot sufletul! Ma simt asa...un fel de martor virtual al povestii voastre. Cat a trecut? Aproape 3 ani de la primele noastre conversatii? :)

Sa fiti fericiti, sa ramaneti la fel de frumosi impreuna si...nu stiu cand ajung in Sibiu, dar va voi cauta (si gasi) negresit! Va pup cu mult drag!

Carmen spunea...

Anda iti multumim, a trecut ceva timp...nu chiar 3 ani, aproape 2 :)
te asteptam cu drag sa ne faci o vizita

ina bixade spunea...

felicitari, sa fii fericita!

diviana spunea...

Cat de faaaaaain! Ce ma bucur pentru tine :)

Carmen spunea...

multumim fetelor

Ce zici Ina, vi la nunta ? :)