miercuri, 8 septembrie 2010

(A)Trecut!?

miercuri, 8 septembrie 2010
Se apropie 11 septembrie, o zi pe care nu o vom uita cu siguranta. Cum emisiunile politice nu ma mai intereseaza ...cum altceva interesant nu mai gasesti in programul televiziunilor noastre...cum filmele difuzate nu sunt pe placul meu...prefer sa ma uit la documentare.
Mi-au schimbat canalul Discovery cu Discovery World...il preferam pe celalalt...dar ce sa-i faci. De cateva zile pe acest canal se difuzeaza documentare legate de cele intamplate in 11 septembrie 2001. Adevarul.....au murit oameni. Mai multe nici nu are rost sa spun.
In acea dimineata eram acasa...pe atunci locuiam cu parintii...la bloc...si imi petreceam ziua in fata televizorului...pe atunci ma uitam foarte mult pe HBO...in ziua aceea...butonand telecomanda...intre filme...nu am mai ajuns la HBO...pe toate canalele se difuza intamplarea. Restul...ce a urmat...oameni care in disperarea clipei s-au aruncat de la etaj...murind zdrobiti de asfalt...unii au apucat sa-si ia ramas bun de la familie ...altii nu...acum...fiecare cu parerile si convingerile lui...si vieti distruse...si o amintire sumbra.



2 comentarii:

dreamwind55 spunea...

Eu tocmai intrasem pe usa, venind de la servici, cand bunica mi-a strigat ca incepe razboiul. Intai nu mi-a venit sa cred.M-as luat cu fiori pe spate, deja vedeam bombe si WWIII. Din fericire nu a fost asa. Apoi toata seara am stat cu prietenii la TV.UF... ce vremuri

Carmen spunea...

Mama avea treaba cu mine...cu pragatirile pentru iarna...zacusca..chestii...dar n-a reusit sa ma miste din fata TV-ului...