duminică, 8 august 2010

Poveştile mele colorate - poza zilei 30.07.2010

duminică, 8 august 2010
Câştigătoarea acestei zile este poza cu nr 21 :



...oare cu acest tun se trage la ora 12 când vine Garda la Casa Sfatului din Braşov?

Pe lângă poza zilei mă simt datoare să menţionez şi povestea care îmi place ..."La Brașov nu mă uit niciodată la cer. Sunt prea grăbit. Să ajung la servici, la întâlnire, acasă. Era însă o dimineață bună pentru privit cerul senin și albastru. În Sibiu, orașul studenției, când tot așa, eram prea grabit să privesc cerul, nu am privit niciodată cu atenție în sus. Până acum. Și dacă între cer și mine se interpunea un pom (tuns cam scurt după standardele mele) era pentru ca să apreciez mai bine albastrul (culoarea mea preferată…)"...de Valer Rus.



Prima mea poză postată în proiectul 1001 culori ...deşi e roz şi verde...povestea mea se referă la un copac, puţin ciudat pentru că nu am mai văzut nicăieri un astfel de copac....cu puf  in nuante de alb, gri până la verde şi violet...

...vouă care vă place?...sau de ce nu vă place?..intră pe 1001 culori şi votează poza ta preferată...poţi participa chiar tu la oricare din concursurile lansate pe 1001culori...colorează-ţi şi tu timpul liber cu un proiect colorat :).

0 comentarii: