sâmbătă, 7 august 2010

Poveştile mele colorate - Concurs

sâmbătă, 7 august 2010
Au apărut deja o mulţime de poze pe blogul 1001culori ...şi sunt multe poze care îmi plac, evident că pe primul loc sunt pozele mele :), dar aici e de vină subiectivismul...dar sunt şi multe alte poze ale altor colegi de proiect, care mi se par chiar foarte reuşite. Prin urmare, ca să-mi fie mie personal mai uşor să mă decid care e poza mea preferată...o să îmi aleg în fiecare zi o poză care îmi place cel mai mult...dintre care voi alege la sfârşitul săptămânii poza săptămânii...şi tot aşa până ajung în vârful piramidei. Nu voi uita, bineînţeles, să menţionez câte ceva şi despre pozele mele :).
Vă provoc şi pe voi...cei care mai aruncaţi din când în când cu ochiul pe aici....să lăsaţi de data asta şi câte o urmă...cât de mică...o impresie...un vot...ceva...pentru pozele care vă plac...sau care nu vă plac. Şi ca să nu vă obosiţi degeaba...pentru cel mai activ dintre voi...indiferent de oraş....o sa fac cadou...poza lui preferată...listată...numai bună de pus la vedere acolo unde îi pofteşte inimioara....acum să vă văd...care pe care :).
Să începem...
Poza zilei 28.07.2010: Nr 2

...antiteza dintre piatră şi duioşia imaginii mamei care îşi ţine aproapte pruncul...

Poza zilei 29.07.2010: sunt două, pentru că nu m-am putut hotărâ : Nr.17, respectiv Nr.18






Care sunt oare poveştile?

0 comentarii: