vineri, 6 august 2010

...povesti despre mare

vineri, 6 august 2010



...ce mai mare....ce mai soare...un cer senin, un bulevard plin de palmieri, o plajă mare, un nisip curat ....o apă caldă şi curată ca lacrima....aşa a început vacanţa noastră.
Deşi soarele ardea nu prea îl simţeai pentru că mereu bătea o briză răcoroasă...şi pentru că eu am stat mai mult în apă chiar nu am avut probleme cu căldura. Cum să nu-ţi placă să stai în apă când o vezi atât de curată....deşi eram în apă până la gât îmi puteam vedea vârful degetelor de la picioare....odată cu valul am văzut venind spre mine şi un peşte destul de mare. Valurile erau o atracţie pentru cei de pe plaja...mai ales pentru copii....le placea cum îi lovea spuma valului...şi exclamau de fiecare dată când se apropia unul. Înarmată cu o pălărie care să mă protejeze de insolaţie şi cu o saltea...m-am făcut comodă pe valuri şi m-am bucurat de apă, de soare...de câteva zile la mare.


0 comentarii: