joi, 12 august 2010

Jurnal de vacanţa - Bus-ul turistic

joi, 12 august 2010
Nu puteam pleca de la Sagrada Familia fără să cumpăr nişte suveniruri...şi am plecat de acolo cu mici atenţii pentru cei dragi...simboluri ale acestui oraş minunat. M-aş întoarce acolo oricând.

Următorul obiectiv era Parcul Guell...poate unii dintre voi se întreabă cum te poţi descurca cu transportul într-un oraş atât de mare şi necunoscut...ei bine...noi ne-am cumpărat bilete de o zi la bus-ul turistic...


...22 euro pentru toată ziua...pentru 2 zile consecutive era 29 euro...mai rentabil. Eu recomand bus-ul turistic pentru cei care sunt la prima lor vizită în oraş...cele 3 trasee parcurg toate punctele de interes turistic...şi te ajută să-ţi formezi şi o imagine a oraşului astfel încât...pentru cei care stau bine cu orientarea în spaţiu...va fi foarte uşor să se descurce data viitoare şi fără bus.



Cu harta în mână...ne-am îndreptat spre prima staţie cu bulină albastră. Era traseul care ne interesa şi care ne ducea la Parcul Guell.
Autobuzele circulă destul de des..la cel mult 10 min vine altul...în staţie oamenii stau frumos la rând...pe uşa din mijloc se coboară din autobuz iar pe cea din dreapta şoferului se urcă. Toate autobuzele sunt etajate...şi toată lumea vrea să stea la etaj....în fiecare bus este un însoţitor...care vorbeşte şi în engleză şi care ştie în fiecare staţie câte locuri mai sunt libere la etaj...şi dacă nu mai sunt îţi spune...dacă îţi convine şi jos, rămâi...dacă nu...îl aştepţi pe următorul. Mă repet...pentru că am rămas uimită...plăcut impresionată...oamenii urcă în ordinea în care au ajuns în staţie(vreau şi eu să trăiesc în civilizaţie).
Dacă aveai căşti ...pe scaunul din faţa ta era o mufă şi câteva butoane...în funcţie de numărul de pe buton îţi puteai alege limba în care vrei să asculţi ghidul....erau poveşti despre locurile şi clădirile pe lângă care trecea bus-ul...dacă îţi plac poveştile...nu-ţi vine să te mai cobori. Până la finalul zilei am reuşit să parcurgem toate cele 3 trasee...albastru, verde şi roşu...cu opriri în punctele esenţiale.
Oprirea următoare...Parcul Guell.

0 comentarii: