marți, 15 iunie 2010

Gând de ducă 6

marți, 15 iunie 2010


Azi mai adaug un obiectiv pe lista mea...se cam adună şi cred că ar fi mai bine să-mi fac o hartă...ca să nu uit pe unde am zis că merg...nu de altceva :).
Aquarium Barcelona se numeşte....şi este considerat ca fiind unul dintre cele mai importante din Europa, acest fapt fiind datorat varietăţii de animale care se găsesc aici...35 de bazine care adăpostesc peste 11.000 de animale marine şi 450 de specii diferite reprezentative pentru Mediterana.
Este al doilea obiectiv turistic, potrivit numărului de vizitatori...prin urmare cred că merită vizitat. Aşa ceva nu vom avea niciodata în România.
...deja mi-am pregătit papucii cu talpă joasă...sunt pregătită pentru plimbări lungi...aştept.


4 comentarii:

Beibi.Bee spunea...

E super! Am un prieten care a fost acolo si a fost mai mult decat incantat:X:X

Carmen spunea...

Bee...cred si eu...eu am fost incantata numai cand am vazut poze...daca voi ajunge pe acolo...voi fi mai mult decat incantata... :)

Liana Morar spunea...

Eu am fost la Barcelona, am vizitat cam toate obiectivele turistice recomandate si am ajuns si la acvariu.
Sincer raportul calitate-pret este jenant, total dezechilibrat, mai bine zis este mult prea scump pentru ce ofera.
In afara de rechinii care sunt intr-un bazin facut in asa fel incat sa-i vezi si pe deasupra capului inotand.....nu prea este nimic spectaculos. Asteptam sa aiba macar delfini, ei bine NU!

Acum fiecare cu gusturile lui, dar interesati-va bine inainte s ajungeti pe acolo.
Am scris si eu pe blog despre Barcelona, am info si despre hoteluri, asta in cazul in care va interesaeza.
Numai bine.
Liana

Carmen spunea...

Liana...eu din ce am citit...am inteles ca au o varietate mare de specii...delfinii sunt la delfinariu....e langa zoo. Din fericire de cazare nu voi avea nevoie.

E ciudat...esti prima care se plange ca e dezamagita...vom vedea...multumesc pentru parere