miercuri, 9 iunie 2010

Gând de ducă 5

miercuri, 9 iunie 2010

Soarele arde...e prima săptămână adevărată de vară...şi vreau deja să plec...îmi număr orele....şi caut locuri de văzut...mă informez, împart informaţia şi apoi aştept.
Privesc uimită pozele altora care au fost prin locuri de vis...şi îmi imaginez cum ar fi să fiu şi eu acolo.
De data asta locul de vis e parcul de distracţii Port Aventura din Spania, în Tarragona și la doar o oră de Barcelona și Valencia. Din câte am citit, se pare că e al doilea din Europa...un loc pentru toate vârstele...împărțit în cinci zone: Mediterrania, Far West, Mexico, China și Polynesia.
O să vreau să mă "plimb" cu aşa ceva:
...deşi mi se pare cam periculos...dar măcar o dată în viaţă să faci aşa ceva.
Aşa ceva sigur...pe căldurile din Spania merg câţiva stropi de apă...să te mai răcoreşti.

"Jucăria" aceasta nu prea aş vrea să o încerc...oare cum e să cazi de la câteva sute de metri...cu o viteză mai mare de 100 km/oră?...hmmm...ce zici soro? te încumeţi?

Biletul este 44 de euro...dar te dai pe toate nebuniile de acolo...de câte ori vrei...fără să mai plăteşti nimic. Eu spun că merită.


1 comentarii:

Romantic bed and breakfasts spunea...

Holidays in Port Aventura combine the classic sun, sea and sand package with all the fun and excitement of a theme park. If you're looking for somewhere the whole family can have a great time, this is the place for your summer holidays.

Not only can you enjoy a relaxing beach holiday. You can also test your nerve on all sorts of thrilling rides, including the amazing Dragon Khan roller coaster and the scream-inducing Tutuki Splash.