vineri, 25 iunie 2010

Ce culoare voi găsi la Braşov?

vineri, 25 iunie 2010
Plec...nu în concediu...nu încă. Azi plec la Braşov. Va fi prima mea vizită în acest oraş, şi voi avea ocazia să imortalizez prin poze fiecare impresie . Dacă săptămâna trecută au fost cei din Brasov în Sibiu...şi au surprins în imagini aspectele care le-au placut sau nu ....acum e rândul sibienilor să meargă la Braşov şi să facă acelaşi lucru.
Acest schimb face parte din proiectul "Colorează-ţi comunitatea! " , despre care v-am mai vorbit.
Sunt curioasă ce impresii şi-au făcut braşovenii despre Sibiu...sigur...cred că aproape toţi nu au fost la prima lor vizită...şi ştiau cam despre ce e vorba în Sibiu. Aveau ei o problemă cu detergentul :), dar am înţeles că au rezolvat-o.
Nu ştiu ei...dar noi nu am vrut ghid pentru turul oraşului...vrem să-l descoperim singuri...să ne rătacim...să ne plimbăm hai-hui pe străzi.
Abia aştept să văd ce culoare are celebrul Braşov...şi pe lângă toate acestea...aş vrea să mănânc o braşoveancă....de la ea de acasă....nu am mai mâncat de pe vremea când eram în facultate...nu pe ea-omul...e un fel de rulou, cu suncă...şi încă ceva...iami.

2 comentarii:

Elena spunea...

Mie imi place Brasovul si de cate ori am ajuns acolo, parca nu as mai fi plecat. Have fun!

Carmen spunea...

Elena...inseamna ca si mie o sa-mi placa...abia astept...mai am 2 ore pana la plecare si deja nu mai am rabdare :)