luni, 28 iunie 2010

Braşov...Verde

luni, 28 iunie 2010

...şi a fost Braşov....peste 500 de poze...din păcate nu a fost o vreme extraordinară...sâmbătă ne-a undat....dar proiectul e proiect...şi planificarea trebuia respectată. Trezirea la cât vrei...dar masa era servită la 8: 30....aşa că....la 8 trezirea.

Oraşul...m-am întors foarte încântată....e mai frumos, mai mare şi mai verde decât Sibiul. Am avut parte până la urmă de un ghid...ceea ce s-a dovedit a fi o mişcare inteligentă....pentru că aşa am auzit diverse poveşti ale clădirilor şi locurilor pe care le-am vizitat.

Piaţa Sfatului mi se părea mai mare văzută la TV....dar e cam la fel de mare ca Piaţa Mare de la noi. Pentru primarul Sibiului am o mare critică....la noi pe centru lipseşte verdeaţa...e doar piatra gri...la Braşov....e mai colorat...şi terasele sunt mult mai frumoase...pline de flori....iar umbrelele...un lucru extraordinar....nu sunt pentru publicitate...sunt pentru promovarea oraşului..."probably the best city in the world"...asta scria pe ele.

Oamenii erau îmbrăcaţi mai colorat...până şi umbrelele erau mai colorate....la ora 12 cand bate ceasul ora exactă....am prins garda....nimic extraordinar...dar altceva....care atrage priviri...un mic spectacol...

video



...mai multe poze şi povestea lor...în episoadele următoare...vă atenţionez că m-a cam chinuit talentul...şi am câteva încercări de artistic în poze :).

5 comentarii:

Mihai spunea...

Te-aș contrazice cu umbrelele... eu aș zice că era o reclamă deșteaptă și subtilă la Carlsberg, încercând să gâdile patriotismul local al brașovenilor.

Carmen spunea...

Daca e verde nu mi se pare neaparat ca e vb de celebra bere...eu n-am sesizat nici o asemanare....daca nu scrie Carlsberb inseamna ca nu e Carlsberg :)...e Brasov

Elena spunea...

Eu astept poze multe:)

Carmen spunea...

rabdare Elena...daca ti le arat pe toate odata...o sa te plictisesti....asa...te tin in suspans...si iti spun si cate o poveste :)

Anonim spunea...

Salut! Cele mai noi filme subtitrate in limba romana (ROSUB), in format MP4 sau 3GP le gasesti numai pe
www.filme-mp4.blogspot.com