vineri, 21 mai 2010

Lactate foarte bune

vineri, 21 mai 2010

Am descoperit produsele lactate de la Mandra .

De nu foarte mult timp s-a deschis la Ciresica un magazin Mandra...si ce ma mai bucur...produsele sunt mereu proaspete...si foarte bune...si mult mai bune la pret decat alte produse. Mie cel mai mult imi place telemeaua de vaca...lui ii place branza de vaci si iaurtul de 1Kg, cu fructe.

Zilele trecute am cumparat si lapte....pentru prima data...si e foarte bun...1l de 3.5% grasime este 3 lei...cand orice omolog de la alt producator costa peste 4 lei.


In Groapa...adica la piata Rahovei...la magazinul Mandra de acolo...am gasit si prajituri...foarte bune...noi am mancat eclere....zici ca erau ca cele de casa...1.5 lei...comparativ cu alte magazine care vand eclerul cu 2.5 lei...eu zic ca e foarte bine.


Merita sa incercati si voi...ponturile bune nu se prea transmit...nu am inteles de ce...dar eu o fac...mergeti la Mandra!!!

2 comentarii:

lili spunea...

Eu sunt fan. Sunt foarte bune si de icnredere lactatele. Eu ii dau fiicei mele de 10 luni numaid e acolo branza si smantana si n-am avut niciodata probleme!

Carmen spunea...

Mie mi se intampla sa intru doar pentru smantana si sa ies de acolo si cu branza si cu lapte si cu iaurt :)