vineri, 23 aprilie 2010

Lider de sindicat

vineri, 23 aprilie 2010

În ultima perioadă am tot felul de preocupări...nu mi-am dat seama cum am reuşit să mă aglomerez ...dar nu-i bai...mă descurc.

Una din aceste preocupări ar fi masterul...semestrul acesta am un curs care mie îmi place foarte mult...probabil şi datorită modului în care îl predă domnul profesor. Nu e un curs uşor...am două teme de făcut...plus de dat un examen. Este vorba de cursul de Managementul Resurselor Umane, pe care îl găsesc interesant.

Una din teme este o comparaţie între Jimmy Hoffa şi Miron Cozma. Cozma ştie toată lumea cine e, şi cred că mulţi ştiu şi cine e Hoffa. Spre ruşinea mea nu ştiam...prima dată am auzit de el la curs. Mai multe am aflat din filmul care îi poartă numele...e mai comod aşa decât să faci căutări pe internet , să faci selecţii de articole...sau să citeşti o carte sau mai multe. Filmul nu-mi va fi de ajuns pentru a-mi finaliza lucrarea dar, până la data limită de predare mai este. Până atunci recomand iubitorilor de film să-l caute şi să-l vizioneze. Era să nu-l recunosc pe Jack Nicholson, arată cu totul diferit faţă de cum îl ştiam.

Văzând filmul mie chiar mi-a părut rău de sfârşitul pe care l-a avut Hoffa...

...la ce concluzii voi ajunge când voi avea lucrarea terminată?....asemănări, deosebiri între cei doi?...rămâne de văzut.



....gând...m-aş face lider de sindicat...să vezi atunci greve :)

2 comentarii:

Господин Loham Gamadam spunea...

Fii antena 4! Vezi ca se poate intelege cum ca individul din fotografie ar fi Jack Nicholson. E pacat de toti. Si, faza cu ne-recunoasterea lui Jack, e de bine: asa trebuie sa fie un maestru!

Carmen spunea...

cititorii mei cred si-au dat seama ca e vorba de Hoffa in fotografie...multumesc de atentionare