marți, 27 aprilie 2010

Gând de ducă 4

marți, 27 aprilie 2010
M-a luat iar un gând de ducă...îmi număr zilele şi cum trece una, cum o tai din calendar. Dacă aş avea alte evenimente de trecut pe listă....până la data plecării...mi-ar fi mai usor, aş fi concentrată pe evenimente în ordine cronologică împărţind astfel perioada de aşteptare pentru fiecare.

Prin urmare gândul mă duce la terasa mare pe care îmi voi petrece diminetile însorite...ca să mă colorez şi eu puţin...




...în zilele mai fierbinţi mă voi răcori pe malul mării Mediterane...acolo unde nisipul e netezit în fiecare dimineaţă şi e curat cum România nu va şti niciodată ce înseamnă asta...




...sătulă de valuri şi de loţiuni mă voi plimba apoi pe faleză....pe bulevardul mărginit de palmieri...



....apoi o să mă gândesc şi la voi....şi o să vă trimit o carte poştală...cu ce locuri am mai văzut...


...cu drag,....vă recomand să evadaţi şi voi.


3 comentarii:

dreamwind55 spunea...

Deci,unde te duci? Mie mi-e un dor de mare de nu ma vad...

clau p spunea...

Servus Carmen,

as dori sa stiu daca ai vazut mesajele trimise de Asociatia Colors legate de proiectul Coloreaza-ti comunitatea - in caz contrar gasesti informatiile pe http://plinideidei.wordpress.com - si daca esti interesata sa te inscrii ca blogger din Sibiu. Daca ai mess, adauga clabvro si iti dau mai multe detalii :)

Carmen spunea...

Ada, plec la tata, el sta la vreo 60 km de Barcelona...ceea ce inseamna f putin...asa ca in mare parte o sa vizitez cam tot ce mi-am propus...turnul Agbar, parcul lui Gaudi...si restul :)