duminică, 25 aprilie 2010

Dupa 26....27

duminică, 25 aprilie 2010

Inainte si dupa....clar "dupa" arata mai bine...mai optimista...mai vesela...mai tanara...mai atragatoare...deloc modesta :). Nu va ganditi ca e vorba de vreo operatie estetica...nici pe departe...e vorba doar de trecerea unui an...un an fericit...plin de multe impliniri...de aici si schimbarea...eu zic ca 27 nu e chiar atat de rau...si nu-mi este rusine cu varsta mea.
Mi-am serbat ziua intr-un mod mai modest...in familie...o zi linistita...insorita si plina de surprize placute. Am primit multe flori, iar de la mama am primit si multe lucruri utile intr-o casa...sunt fericita...a fost un an extraordinar.
Eu catre mine ...La multi ani!

8 comentarii:

dreamwind55 spunea...

La Multi Ani, Carmen! Sa fi fericita si sanatoasa!

Carmen spunea...

Multumesc din suflet Ada

Elena spunea...

la multi aaaani! suna tare bine doo'sapte;)

Carmen spunea...

Asa ziceam si eu Elena :), multumesc pentru urari

Calin Blaga spunea...

La multi ani Carmen! Sa ai parte de fericire si multe impliniri! Iti doresc o viata lipsita de griji!

Carmen spunea...

Multumesc Calin :)

L.R. spunea...

Multi inainte...

Carmen spunea...

multumesc :)