vineri, 16 aprilie 2010

Azi da, mâine ba

vineri, 16 aprilie 2010
Foarte des se întâmplă să auzim de pietoni loviţi pe trecere, vina fiind aproape întotdeauna a şoferului.
Azi...eram la birou...îmi făceam treaba liniştită...când aud o frână puternică şi o bubuitură...m-am îndreptat spre fereastră şi am văzut un bătrân care se ridica de jos...o sacoşă împrăştiată pe drum...şi, ironia sorţii, o maşină aparţinând de "Nursing Medica".
Nenorocirea nu s-a întâmplat pe trecerea de pietoni...bătrânul încerca să prindă autobuzul care era oprit în staţie...el fiind pe partea cealaltă a drumului.
Camerele de supravegheat de la noi din firmă au surprins în mare parte evenimentul...autobuzul oprind în staţie...bătrânul care se asigură că nu vin maşini din partea stângă...maşina care îl loveşte...venind din spatele autobuzului pe banda a doua. Se pare că bătrânul grăbit nu se asigură în dreapta şi e lovit. Maşina care l-a lovit are parbrizul spart în partea stângă...bătrânul şchioapătă.
Eu ştiu că în asemenea cazuri nu ai voie să mişti maşina până nu vine poliţia...însă soferul dă semne că vrea să-l ia pe bătrân şi să-l ducă, presupun, la spital. Nu este lăsat să plece de către soferul de autobuz....care după spusele unui coleg care era prezent...îi recomandă să rămână ca nu cumva să aibă probleme pe urmă...chiar dacă el nu era de vină că omul a trecut strada pe unde nu trebuie. Abia după 5 min ajunge un echipaj al poliţiei şi după alte câteva minute o ambulanţă.
Bătrânul aflat în maşina poliţiei refuză să meargă în ambulanţă...după mai multe insistenţe medicii renunţă...şi pleacă odată cu maşina poliţiei în care era şi accidentatul.
Mare noroc a avut bătrânul că a scăpat cu viaţă...martorii spuneau că l-a aruncat destul de mult maşina...eu am prins doar momentul în care s-a ridicat...vroia să plece...noroc că l-a oprit şoferul.
Am trecut şi eu pe acolo...de câteva ori...ştiam că nu e bine...şi mă asiguram de mai multe ori...şi din stânga şi din dreapta...dar evenimentul acesta mi-a băgat minţile în cap...se poate întâmpla oricui...îţi zici că treci repede...dar la fel de repede poţi să faci un pas şi să nu mai fi.
Dacă am tras învăţăminte...să ne bucurăm de weekend.

2 comentarii:

tudor spunea...

mare noroc pe batran ca nu a vrut sa mearga cu ambulanta, altfel ar fi putut pati ca AICI. :))

Carmen spunea...

Eu cred ca pana la urma tot a ajuns la spital...fiind dus de echipajul politiei...in cazuri de genul acesta sunt obligati sa te duca...desi omul refuza.