marți, 9 martie 2010

"Revista săptămânii"

marți, 9 martie 2010
La o săptămână după ce anunţam venirea primăverii...ce credeţi?...ninge. Şi ce dacă ninge...asta e...nu mai merg în plimbare acasă...merg cu busu'...fac mişcare când vine căldura. 8 Martie?...flori?...primă?...chef din partea firmei?...toate acestea doar în poveştile de altădată...anul acesta doar o zambilă şi nişte ghiocei...suficient cât să se simtă mirosul primăverii.
Şi cum ziceam ...firma nu ne-a dat nici o atenţie...nici măcar un fir de floare, sau o bomboană de ciocolată măcar...sau să ne fi lăsat pe noi femeile să ieşim mai repede de la muncă...nimic. La mine a fost o zi plină, atât de plină încât nu am avut timp nici să mănânc....am reuşit pe la 15 şi jumătate să mănânc nişte ciorbă....dar atât...dacă mă îmbolnăvesc de stomac ştiu din ce cauză.


Foamea răbdată la serviciu a fost compensată seara...când am fost invitaţi la ziua de naştere a unui prieten....păi nu vă pot spune...dar vă spun :), ce bine am mâncat...tot ce am mâncat acolo a fost gătit în casă...pizza...de care eu nu m-am putut dezlipi...sarmale....eu n-am mai avut loc în "sac" dar a mâncat el şi dacă a golit farfuria înseamnă că au fost foarte bune....la prăjituri nu am ajuns...eram prea ocupată cu pizza...după ce goleam o farfurie mi se aducea alta...până când nu am mai putut....când a sosit tortul...m-am străduit eu să mănânc tot...căci era atât de bun....cu fructe, cu frişcă...şi cu o cremă...iami....deloc greţoasă...pentru care o să cer reţeta....cu toate străduinţele mele nu am reuşit ...şi a rămas o bucată bună de tort în farfurie...ce bună era acum....să-mi îndulcesc activitatea la serviciu.... :). Ce mi-a mai plăcut mult a fost vinul...de casă ...roşu...numai bun...nu am băut mult...dar a fost suficient un pahar...ca să mă încălzească.
În concluzie...mult mai bun cheful acesta...parol.


Alte planuri?...cică "suntem" la cură...asta înseamă gătit în fiecare zi...şi cât mai sănătos posibil...în fiecare zi altceva...e un pic cam obositor dar merită...să mai dea căldura ...şi mişcarea în aer liber îşi intră în drepturi...abia aştept.


Despre lucruri mai puţin plăcute nu vă mai spun...sunt cantitate neglijabilă şi nu au importanţă...aşa că....

2 comentarii:

lili spunea...

Sa tot mergi la chefuri din astea!

Carmen spunea...

ca bine zici :)