miercuri, 10 martie 2010

The Reader

miercuri, 10 martie 2010

Îmi pare rău că nu am scris despre asta imediat după ce am terminat de văzut filmul...probabil pentru că am fost prea impresionată la momentul respectiv....oricum, sunt convinsă că aş fi povestit mult mai frumos decât o să o fac acum.
Mie mi-a plăcut foarte mult şi tocmai de aceea nu o să auziţi sfârşitul de la mine...doar aşa un început de rezumat...poate o să fiţi curioşi să-l vizionaţi...asta dacă încă nu s-a întâmplat deja.
Filmul este făcut după o carte...un tânăr care se întoarce de la şcoală este găsit într-un gang...ud leorcă din cauza ploii, bolnav...tânăra ...nu la fel de tânără ca el...îl găseşte...îl ajută şi după ce se opreşte ploaia îl conduce acasă.
El se întoarce ca să-i mulţumească...şi de aici se înfiripă ceva...frumos...timp de câteva luni cei doi petrec timpul împreună...ea composta bilete în tramvai...el elev...la fiecare întâlnire ea îl punea să îi citească...până într-o zi când el nu o mai găseşte pe ea. Până aici acţiunea se petrece înainte de război.
Timpul trece...după război...băiatul ajunge la facultate...la Drept...şi o reîntâlneşte......şi gata...nu vă mai spun.

Nu i-am înţeles pe nici unul...de ce ea nu a vorbit atunci când a trebuit...pentru a se salva...de unde tăria de a păstra secretul...el de ce nu a spus nimic?...de ce nu a vizitat-o?


Menţionez că actriţa din rolul principal a câştigat un oscar pentru acest rol.
Neapărat de văzut. Aştept impresii.

9 comentarii:

Calin Blaga spunea...

OHO!!! FOarte frumos. L-am vazut anul trecut dar a ramas in topul meu personal de flme favorite! Superba si povestea, dar mai ales jocul actorilor.

Sunny spunea...

Super filmul!...e greu si totusi nu e greu sa gasesti un raspuns, de ce au reactionat amandoi in felul in care au facut-o. Ei ii era prea rusine si era prea mandra sa recunoasca ca nu stie sa citeasca iar el a fost las si nu a vrut sa spuna la toata lumea ca o cunoaste si ca a avut o relatie cu ea... Eu am ramas dezamagita la sfarsit sincer, pentru modul in care au actionat amandoi, poate sunt prea obisnuita cu un happy-end la sfarsitul filmului :-\

Anamaria spunea...

Stii cumva unde il pot gasi? (in afara de programele de descarcat de pe net?) Sa ai o zi frumoasa!!

Carmen spunea...

Anamaria....Poate de la un magazin care se ocupa cu inchiriatul de filme pe DVD...stiu ca era unul pe langa biserica de pe Mihai Viteazu...incearca acolo

Calin...un asa film merita sa ramana...referitor la actori...de ea imi place ...pe el nu-l stiam...dar la 20 de ani...promite multe.

Agi, eu zic asa...sunt bune si finalurile astea...te invata sa fi mai realist...numai cu povesti precum Cenusareasa si Alba ca Zapada...am fi dezamagiti cand am realiza ca lucrurile in viata nu stau chiar asa

AnNya spunea...

scurta si la obiect povestea filmului,dar mi-ai starnit curiozitatea.dupa ce am sa il vad voi reveni sa imi dau cu parerea mai bine despre el.Eu iti recomand filmul "It's complicated".

Carmen spunea...

Annya...asa sa faci...asa o sa fac :)...si o sa-ti spun daca mi-a placut

Iosif spunea...

pare super filmul ....
chiar am sa-l caut sa ne uitam si noi ...
salutari cu respect !

Elena spunea...

In sfarsiiiit am facut rost de el:) Deci te las... ma uit la film:P

Carmen spunea...

pai sa-mi spui cum ti s-a parut