joi, 25 martie 2010

Noroc şi norocoşi

joi, 25 martie 2010
Acum două seri am avut o prietenă în vizită...după ce am terminat toate clătitele cu ciocolată pe care le-am făcut...şi care n-au apucat să se răcească...ne-am pus pe învăţat pocker...el ştia...noi două nu. Avem cărţi cu tot cu jetoane...dar deja era prea mult pentru noi....aşa că ne-au fost prezentate numai noţiunile de bază. După câteva mâini...după ce restul lumii s-a săturat...căci mie îmi veneau numai cărţi bune...din prima...n-au mai vrut să joace.
Am rămas doar eu cu prietena mea...el abandonând...aşa că am jucat remi...în 2 nu e ca în 4...dar a fost bine şi aşa...evident am câştigat...se pare că sunt o norocoasă...păi dacă e aşa ...vreau să câştig şi Kiss cash-ul... :)....banii şi maşina...măcar...ar merge şi apartamentul....dar nu vreau să fiu hapsână...mă mulţumesc şi doar cu banii şi maşina....nimic e bun?
Oricum am şanse mult mai mari decât la loto 6/49, sau decât la Super Bingo sau cum îi spune acum. Ce nu înţeleg eu...de ce se mai înscriu la concurs aceia care nu ascultă...sau care ştiu că au o activitate care nu le permite să facă asta.
Nu mă înscriam...dar sora mea ascultă...mătuşa mea ascultă...vărul meu ascultă....toată familia ascultă...unul din ei tot e pe fază...pe lângă asta...la birou ascultăm de dimineaţa până plecăm doar Kiss Fm...cum s-ar zice...sunt oricum pe fază. Deja am învăţat cam pe la ce ore se zice numărul...aşa că...îmi lipseşte doar şansa de a fi sunată.
Se zice că acele persoane care au multe semne pe piele...aluniţe...sunt foarte norocoase...ei bine...eu am...aşa că am toate şansele :).
...pentru cei care sunt şi ei înscrişi...dacă sunteţi sunaţi şi nu ştiţi numărul...sunaţi-mă pe mine...vi-l spun eu....dar mă aleg şi eu cu un 30%...nu cer mult...în condiţiile în care dacă nu vă dau numărul nu câştigaţi nici voi...deci ne-am înţeles :)...no bine...acum înapoi la treabă.

3 comentarii:

lili spunea...

Bafta! Dar stii cum se zice la omul sarac nici boii nu trag! Tot prin munca cinstita castigam...

Carmen spunea...

sa sti ca asa este...in familia mea numai asa s-au castigat banii...odata...ajuns la capatul puterilor...fiind intr-o situatie mai delicata cu banii...l-am auzind pe tata spunand cu suparare ceea ce ai spus tu...cu toate acestea nu s-a lasat si a muncit, tot ce s-a putut...acum e mai bine.
...s-a castigat aseara premiul...o tipa din pitesti....of, of...mai, mai

Anna spunea...

Sărac în dorinţe, bogat în mulţumire