marți, 2 martie 2010

Martie...vine primăvara

marți, 2 martie 2010

Cu ce mărţişoare se laudă fetele? La mine a fost un an bogat...am primit mai multe mărţişoare ca niciodată...care mai de care...poza vine mai târziu...promit.
Altfel cum a fost prima zi de primăvară?....eu am primit un cadou deosebit...dar e secret...nu vă pot spune...şi nu vă gândiţi la prostii. Prin urmare ziua a trecut frumos...mărţişoare..plimbare...pui la cuptor cu cartofi "natiur" :))...peste vin am sărit...dacă nu pot, nu pot...asta e...nu alunecă...un film şi jumătate...n-am mai rezistat la cealaltă jumătate....şi gata ziua.
...gata şi cu vorba...că avem treabă.


Am revenit cu pozele promise :) ...mie cel mai mult imi place creionul...are si un mesaj...



8 comentarii:

Liliana spunea...

Ocupati mai sunteti voi in ultima vreme!

Mariana spunea...

Eu ţi-aş putea spune cu ce mărţişoare se laudă babetele!

Carmen spunea...

Liliana...ocupati...bolnaviori...ocupati....important e ca rezistam...vorba lui tata..."lupta fata tati...nu te lasa...lupta"

Mariana...ia zi ...hai sa ne amuzam :)

Dream Girl spunea...

Eu n-am primit prea multe martisoare:-? o fi de vina faptul ca sunt la liceu ,si baietii acum realizeaza ca nu-i musai sa cumpere martisoare pentru 24 de fete, asa cum i-a invatat mama ;));))

Carmen, imi place mult stilul tau in "ale scrisului" si subiectele la fel :*:*

Carmen spunea...

E criza...de aceea nu ai primit martisoare...baietii d eliceu sunt inca niste intretinuti...si cel mai probabil "sponsorii" lor nu aveau asa ceva in buget :)

Multumesc de vizita...ma bucur ca iti place ce e pe aici..te mai astept

ina bixade spunea...

Si eu am primit martisoare, mereu am indragit traditia asta!!!

Eci si Cami spunea...

Frumoase martisoare ! Si eu cu familia mea i-ti dorim La multi ani ! ...cu intarziere dar conteaza intentia...sper.....
salutari cu respect !

Carmen spunea...

Ina...si mie imi place...chiar daca nu le port pe toate...mi-a placut sa primesc :)

Eci si Cami, multumesc...numai bine