sâmbătă, 27 martie 2010

Jocuri...nopti nedormite...scoala...zoo...o adevarata "enciclopedie"

sâmbătă, 27 martie 2010
Ce mai noapte...furtunoasa...weekend... da? Neamuri in vizita ...da...ce se intampla cand ne intalnim noi? ...se joaca ceva...remi sau whist...ceva. Aseara sau mai bine spus asta noapte, a fost vorba de o partida de remi...lunga...atat de lunga incat abia la 4 dimineata ne-am pus cu totii la somn.
Treaba sta in felul urmator...am spus ca jucam pana cand ajunge unul din noi la 3000...zis si facut...numai ca a fost o lupta pe cinste...un punctaj foarte strans si nici unul din noi nu se dadea batut...de la fericirea unui castig...la dezamagirea unui joc in care nu am reusit sa ne etalam...toti am trecut prin aceste stari...jocuri duble...un joc in care s-au terminat cartile dar nu a inchis nimeni...ce sa mai zic...foarte interesant si competitiv....cred ca niciodata nu am mai jucat o asemenea partida. Ceea ce o face si mai memorabila e faptul ca la 8 de dimineata ne-am trezit...si ne-am prezentat frumos...si eu si varul meu...la curs...si acum stam frumos, ca doi copii cuminti ce suntem, in banca....si chiar imi vine sa rad...eu si varu'...noi doi...colegi :) ...suna a gluma...dar nu e.
El cu 2 ani mai mic...s-a inscris la master imediat ce a terminat facultatea...eu, am absolvit cu vreo 3 ani in urma...si mi s-a pus mie pata pe master...si nu orice...am vrut neaparat Managementul Calitatii...zis si facut...eu mi-am trecut ca prioritara acesta specializare in momentul inscrierii....el, conform mediei si ordinii optiunilor a ajuns coleg cu mine...colegi...da...ce fain.
Acum suntem in pauza...eu scriu iar el se joaca ...tot carti...spider solitair...mai ca-mi face si mie pofta... :).
Despre cum aveam eu grija de el inca de cand era mic...poate va spun altadata.
Azi e soare la Sibiu...si cald....am programat deja o plimbare prin gradina zoologica...nu...nu prin centru...de data asta mergem sa vedem si noi tigrii si leii...si crocodilul care, de cate ori trec pe acolo nu se misca niciodata...de zici ca ar fi impaiat.
Povestea continua!

4 comentarii:

giovanna spunea...

In loc sa fii atenta la curs, iti arde de butonat pe blog. Nerusinata, ce mai! Din cauza ta, acum suntem si noi pe forme de vis! Of, of!

Carmen spunea...

lasa ca sunt in pauza...nu sunt chiar asa nerusinata cum zici tu...dar te iert de data asta :)

mihai brasov spunea...

In noaptea de rev am jucat remi si nu mai jucasem niciodata. Etalat, neetalat, mi l-a explicat un copil de 13 ani si n-am inteles nimic. In final am inceput sa trisez (luand inca un pachet din ala cand nu era nimeni atent) si am reusit sa castig si eu una. Dar nah.. greu.

Carmen spunea...

hai Mihai...nu e chiar atat de greu...joaca mai des si o sa vezi ce usor e...poate nu ai avut noroc in ziua respectiva...ideea cu trisatul...la ce bun sa mai joci daca trisezi...noi ne distram...ca pierdem...ca suntem in castig...e vorba de atmosfera