miercuri, 24 martie 2010

Gând de ducă 3

miercuri, 24 martie 2010

Ideea cu plecatul în vacanţă a fost şi anul trecut...numai că lucrurile s-au petrecut de o aşa natură încât a fost amânată călătoria. Anul acesta...cu acelaşi gând...de a ieşi din ţară...de a scăpa de vânturile de prin Sibiu...am început discuţiile pe această temă cu sora mea.

Ea a fost de mai multe ori decât mine plecată...şi niciodată împreună cu mine...în plus...ea ştie spaniolă...adică vorbeşte...eu înţeleg dar, când vine vorba să zic ceva mi se blochează limba în gură.

Numai bine că s-a stabilit...odată hotărâte ne-am pus pe căutat bilete de avion...e mai rentabil aşa...în 3 ore suntem acolo...nu mai pierdem pe drum două zile şi jumătate cum e cu autocarul...iar preţul biletului...variază...de la mii de euro cu companiile de vârf ...până la sub 100 de euro cu companiile low cost.

Cel mai convenabil pentru noi era să avem plecarea din Sibiu...însă nici un zbor direct, din Sibiu, nu ajungea la Barcelona. Cu escală biletul e mai scump şi călătoria durează şi mai mult. Singurul aeroport cu plecare spre Barcelona...care ne convine şi nouă....e cel din Cluj Napoca...iar singura firma low cost care ne convenea este Wizzair.

Aşa că...am stabilit...plec din Cluj...cu Wizzair...când?...pe 16 iulie..iupiiii!!!!

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Cica e f fain la Barcelona. O colega tocmai a zburat ieri acolo. te puuup si spor la framintat cozonaci!

Carmen spunea...

Ina...e unul din cele mai frumoase orase ale Europei....
...cozonaci nu fac...nu se merita...mai bine cumpar unul :)