luni, 22 martie 2010

Gând de ducă 2

luni, 22 martie 2010


În primul episod din acestă poveste prezentam o poză...deloc reprezentativă...ce se putea spune despre ea...că e un aeroport...şi atât...acum vă spun că nu e un aeroport oarecare...e aeroportul din Barcelona...DAAA....acolo voi merge vara aceasta....iupiiii.


Povesteam aici cum ar fi putut fi concediul meu de anul trecut...după 3 ani în care practic n-am avut concediu...a venit timpul unui concediu adevărat...aşa vreau să fie şi aşa se vede din luna martie.


Ca şi obiectiv...unul din ele...anul acesta vreau să punctez Sagrada Familia...o construcţie extraordinară...un simbol al acelor locuri....am găsit şi site-ul oficial de unde vă puteţi lua ce informaţii doriţi...poate ne întâlnim pe acolo...nu pe site...în Barcelona :).

4 comentarii:

lili spunea...

Foarte frumos! Pana atunci poate facem o escapada la Vama Veche de 1 Mai...

Carmen spunea...

ar fi frumos...sa vedem cum "bate vantul"...cu vremea asta schimbatoare nu sti la ce sa te astepti

dreamwind55 spunea...

ooh...pai daca vrei la Sagrada Familia vin si eu.Mi-a intrat microbul gaudian dupa ce am ascultat Gaudi- a lui Alan Parsons Project si am citit cate ceva despre templul asta neterminat. Se gasesc pe Youtube filmulete despre cum va arata in 2026 cand va fi gata, la 100 de ani de la decesul lui Gaudi. Basca, am si citit o cartuile intulata "Cheia lui Gaudi" un fel de Codul lui Da Vinci plasat in barcelona. Nu ca as crede ceva, dar macar sa vad interiorul-padure si Parcul Guell. stii insa ca daca nu ne grabim s-ar putea ca biserica sa se prabuseasca din cauza trenului de mare viteza care va trece pe dedesubt?

Carmen spunea...

Ada, eu sigur ajung acolo anul asta...nici nu concep altfel...:)...o sa am la dispozitie 2 saptamani in care sa vizitez cat mai multe locuri.
De tren nu stiam nimic...dar nu cred ca dupa atatia ani de munca vor permite ca aceasta constructie sa fie in pericol de prabusire.