miercuri, 17 martie 2010

Ca la mama acasă

miercuri, 17 martie 2010

Stânga eu - dreapta el....eu 61kg- el peste 90kg :)
Trebuia să prezint această situaţie...pentru că m-am amuzat pe seama ei seara trecută....când m-am văzut cu o farfurie mică în mână...şi pe el cu un bol mare...m-am uitat la mine...apoi la el...şi am zis că se înţelege...hrana trebuie să fie direct proporţională cu mărimea omului. Dacă ar fi fost după mine i-aş mai fi tăiat din porţie...dar fiindcă şi-a pus singur în farfurie...şi pentru că e un pofticios şi jumătate...a ieşit ce e în poză.
Eu nu am reuşit să mănânc tot...a mai rămas şi de la el...dar puţin.
Pentru curioşi...chestia aia roşie e un sos din bulion...dulce...care în combinaţie cu piftele şi pireu este...iamiiiiii. Îl făcea mama când eram mică...bulionul e mai acrişor şi nu-i place lui tata...de aceea mama punea o lingură de zahăr în el...şi îi schimba gustul complet. E un gust al copilăriei pe care n-am să-l uit...ca la mama acasă.
De un timp încoace gătim aproape în fiecare zi câte ceva...dar numai chestii rapide...cel puţin aşa mi se pare mie...că toate se fac destul de repede...azi m-am pregătit pentru o ciorbă de fasole boabe cu costiţă afumată....spaghetele carbonara le las pe mâna lui...ăsta da regim :).

3 comentarii:

Alia spunea...

si apoi se mai plange de cantar! :))

ina bixade spunea...

esti gospodina, imi place,

Carmen spunea...

Alia...macar stiu ca daca si-a propus sa slabeasca o va face...sa vina caldura si sa vezi atunci cum se vor duce kilogramele...o mare realizare pentru moment e ca nu mai mananca paine...decat in cazuri extreme si atunci foarte putina...eu zic ca mai bine asa decat sa flamanzeasca si sa se imbolnaveasca de stomac.

Ina...eu ca eu...dar sa-l vezi pe el...de exemplu pireul el l-a facut...si sa-l vezi cum spala vasele...el e mai de placut decat mine :)...dar shhhh...sa nu-i spui ce ti-am zis