marți, 16 februarie 2010

Sibiu...nu chiar o capitală...dar e ok

marți, 16 februarie 2010
E al meu...nu e al meu...oraşul...care oraş? ...Sibiu...ce e cu el?...păi nu-i nimic...că nu-i chiar al meu....eu doar stau în el...dar e frumos...o groapă aici...un parc dincolo...un muzeu, două, trei...munţi într-o parte...munţi şi în altă parte...vânturi mai multe decât vrei...ciobani cu bani...vara cam scurtă...magazine nu prea dotate...şi totuşi...un oraş frumos....altă prezentare mai interesantă şi mai educativă găsiţi aici ...ce am scris eu până acum a fost doar o introducere...că doar nu puteam să dau direct link fără să vă spun înainte despre ce e vorba...poate era un virus...că se poartă şi moda asta printre internauţi...ca să mai râdă unii de alţii...de plictiseală.
Eu nu vă mai pun poze...căci pozele din prezentarea respectivă sunt foarte bune...şi oricum...nu sunt eu în măsură să vă povestesc de un oraş în care locuiesc abia din 2006...deja au trecut 4 ani?....ce repede trece timpul...

6 comentarii:

PurpleAndBlondeQueen spunea...

Interesant..:) as vrea sa vad sibiul :D

Flavius Ţerbea spunea...

da, da. e frumos Sibiul. Poate chiar cel mai frumos oras romanesc la ora actuala. cu relele si bunele lui.

LifeGotColour spunea...

Se pare ca antireclama prinde..

Carmen spunea...

Purple...ce mai astepti?

Flavius...nu degeaba m-am mutat aici...m-a cucerit :)

ina bixade spunea...

Tu stii ca marea mea dragoste este din Sibiu?:) bine, sibian, care s-amutat la Bucuresti! Am trecut si eu pe Podul Mincinosilor...

Carmen spunea...

Acum stiu Ina :)...eu nu m-as muta de aici in bucuresti sub nici o forma...la Sibiu e mai multa liniste