vineri, 12 februarie 2010

Pronostic: OSCAR

vineri, 12 februarie 2010

Chiar nu-i înţeleg pe unii cum pot spune că AVATAR nu e un film bun...de foarte mult timp nu am mai vazut un film atât de bun...a fost ultima proiecţie la cinematograful din Sibiu...o sală mică...cu un aer comunist...dar plină...aşa cum cred că nu a mai fost de ani buni de zile...biletul...acceptabil...8 lei...chiar şi pentru 2D, pentru un film atât de bun mi s-a părut puţin.


Filmul a început brusc şi dintr-o dată...fără nici o introducere cu reclame la alte filme...în primele 5 minute pungile cu chestii de ronţăit foşnăiau într-un mod deranjant...după care cred că le-am ignorat cuprinsă fiind de povestea din film.


Pe lângă povestea de la suprafaţă...mi s-a părut a fi şi un film care spune multe despre latura sălbatică a omului...şi despre răutatea acestuia. Nu mai vorbesc de efectele speciale...


...ce mai aşteptaţi?...mergeţi şi cumpăraţi bilete...din timp...ca să nu păţiţi ca noi...


...filmul începea pe la ora 20...era ultima zi în care îl puteam vedea....pe la ora 18 ne-am adus şi noi aminte că e filmul...şi norocul nostru că mi-a trecut prin cap să-l timit pe el să cumpere biletele chiar în acel moment...a găsit...toată sala era ocupată....erau ultimele 3 locuri unul lângă celălalt...şi ne-am bucurat pentru ele...ajunşi acolo...locurile erau pe ultimul rând...bun şi aşa am zis....numai că unul din scaune era cam defect...şi a ajuns să stea el pe acel scaun...numai că în timpul filmului...de vreo 2 ori "trosc, plosc"...scaunul era rupt...şi el aproape pe jos...m-am sacrificat şi am făcut schimb cu el..fiind mai uşoară...nu avea cum să cadă şi cu mine...era suficient că stăteam înclinată de la stânga la dreapta...partea dreaptă a scaunului fiind pe jos...măcar am ce povesti copiilor :)).

7 comentarii:

dreamwind55 spunea...

Ne-a placut si noua. Dar de ce nu ati optat pentru varianta "stat acasa si zgait in monitor"?

Carmen spunea...

in primul rand pentru ca nu gaseam o varianta de o calitate mai buna...si in al doilea rand....la cinematograf e alta senzatie...cu ecanul mare..si nu ne-a parut rau.

Anamaria spunea...

Am vazut filmul pe calculator. Sunt convinsa ca am pierdut muuult din efecte si calitate dar nu am avut rabdare... M-a impresionat. Efecte de nota 10. Recunosc, m-a pus pe ganduri. Chiar merita vazut si... inteles.

Carmen spunea...

Anamaria ma bucur ca ti-a placut...inca nu inteleg ce anume din tot filmul i-a putut face pe asiatici sa se sinucida...asa am auzit

kalliope spunea...

nu a vazut filmul, "spre rusinea mea" dar nici n-am sa ma duc sa-l vizionez caci deja e la moda filmul avatar si tuturor le-a placut. Eu unu daca maine am timp, nu ma duc, refuz categoric... e un film de manipulare

Carmen spunea...

kalliope....dupa a mea parere...nu poti spune ca nu-ti place ceva pana nu ai incercat :)....multumesc de vizita

Andrei S. spunea...

Manipulator sau nu, filmul vorbeşte despre un adevăr fundamental, cunoscut oamenilor la un nivel foarte, foarte, foarte profund (adevăr revelat parţial de fizica cuantică). Totul este interconectat.

Filmul propune o civilizaţie extraordinară cu o legătură intensă cu mediul de viaţă. O legătură naturală şi ideală. Nimic nu se pierde, totul se transformă. În esenţă filmul transpune războiul dintre cele două minţi ale omului: mintea raţională şi mintea spirituală. Ele se află, în prezent, în realitatea noastră, în război...

Aş putea specula în privinţa motivelor pentru care s-au înregistrat numeroase sinucider, însă prefer să nu o fac.
E mai bine aşa.

Numai bine.