marți, 2 februarie 2010

Leapşă...gen Oracol

marți, 2 februarie 2010
Uite că mă ţin de cuvânt în ceea ce priveşte leapşa primită de la Lili ....răspunsurile vor reflecta starea din momentul de faţă...altă dată poate aş fi răspuns altfel...acum va trebui să vă mulţumiţi cu atât.
1. Principala mea trăsătură: comoditatea

2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: sunt mai multe(una din ele: să ştie să respecte femeia)

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: inteligenţa şi modestia

4. Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei: că îşi aduc aminte de mine chiar şi atunci când sunt departe...şi ştiu să dea un telefon să întrebe de sănătate

5. Principalul meu defect: Încăpăţânarea...dar se poate trata

6. Îndeletnicirea mea preferată: să stic banii

7. Fericirea pe care mi-o visez: shhhh....dacă o spun nu se mai împlineşte :)

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Să moară cineva drag fără să apuce să îmbătrânească...şi...să-mi pierd casa.

9. Locul unde aş vrea să trăiesc: Coasta de Azur, Franţa

10. Culoarea mea preferată: sunt două

11. Floarea care-mi place: laleaua şi narcisa

12. Pasărea mea preferată: nu cred că am...ca şi gust îmi place carnea de pui :)...dar merită încercată şi cea de raţă....mai ales cu un sos din multă ceapă cu ardei :))

13. Prozatorii mei preferaţi: nu am...dar mi-a plăcut Roşu şi Negru de Stendhal

14. Poeţii mei preferaţi: nu am, n-am mai citit o poezie din liceu...dar încă mai ţin minte câteva versuri dintr-o poezie de-a lui Eminescu:
"Şi dacă ramuri bat în geam,
Şi se cutremur plopii,
E ca în minte să te am
Şi-ncet să te apropii."
15. Eroii mei preferaţi din literatură: Contele de Monte-Cristo

16. Eroinele mele preferate din literatură: Ana din Moara cu noroc scrisă de Ioan Slavici
17. Compozitorii mei preferaţi: -----

18. Pictorii mei preferaţi: nu pot să spun că am un preferat...îmi place Leonardo da Vinci...pentru că nu era doar pictor

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: există aşa ceva?...dacă sunt ...eu nu-i cunosc

20. Ce urăsc cel mai mult: minciuna, delăsarea,dezorganizarea, nehotărârea...

21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere: oare calităţile nu le dobândim în timp în funcţie de educaţia primită şi alegerile pe care le facem?

22. Cum aş vrea să mor: Sunt prea tânără, prea plină de viaţă şi prea fericită ca să mă gândesc la aşa ceva

23. Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: atunci când cei de la bancă îmi pun mai mulţi bani în cont :)

24. Deviza mea: Mai bine să-mi pară rău că am făcut, decât să regret că n-am făcut nimic.


...şi gata...acum mă gândesc să dau leapşa mai departe...că deaia e leapşă...şi cui oare?....cineva care mă citeşte din Germania...altcineva din NY...şi altcineva care are bebe... :)...apăi dacă vor vrea să răspundă bine...dacă nu...să-mi dea una peste nas...cum aşa...am avut eu tupeu să le trezesc din amorţirea frigului de afară? :))

2 comentarii:

Lili spunea...

Tare faza cu "greseala celor de la banca"!

Carmen spunea...

:)...sa sti ca s-a intamplat unor americani...un milion de dolari sau mai multe...nu mai tin minte exact...au scos banii si s-au facut disparuti...n-am auzit sa-i mai prinda