luni, 15 februarie 2010

Gâtul...pioneza şi filmele

luni, 15 februarie 2010

Ce mod de a începe săptămâna...cu gâtul în pioneze....o zi întreagă de zăcut în pat...programul la serviciu parcă nu se mai termină...abia aştept să ajung acasă...căci ca acolo nu e nicăieri...acolo totul e roz şi voia bună e gazdă.
Ieri a fost aşa cum mi-am propus...exceptând faptul că am răcit...am stat în pat şi ne-am uitat la filme...am dormit de amiază..şi ce bine e... ce prostuţă eram când eram mică...nu vroiam să dorm în mijlocul zilei...acum nu aş mai refuza o asemenea ofertă.
A fost mai greu cu pofta de mâncare...lipseşte cu desăvârşire...am mâncat doar atunci când dădea stomacul semne că e gol...şi atunci nu prea aveam chef de nici un fel de mâncare....prin urmare pâinea cu salam şi cu caşcaval a mers ca unsă...în timp ce ciorba de perişoare stătea în frigider neatinsă.
Că tot vorbim de mâncare...am văzut şi eu filmul Julie&Julia...nu mi se pare a fi unul din cele mai bune...povestea e interesantă şi are pe ici pe colo câte un pic de umor. E un film uşor de urmărit.
Ar fi interesant ca toate cele de pe la noi , care au un blog culinar, să fie contactate pentru a scrie o carte de gătit şi să devină celebre...mi se pare totuşi prea uşor succesul acesta...care ţi se poate întâmpla doar în SUA...asta dacă mai ai şi noroc cu carul...cam multe variabile...aşa că...treci dragă cu picioarele pe pământ...
...pe pământ...lângă o familie de vampiri...chiar simpatică...familia Cullen din Twilight , tot un film uşor...mai mult pentru adolescenţi...un fel de Romeo&Julieta....cei doi rămân împreună...numai că ea e tot o muritoare de rând...el n-a vrut să o transforme...aşa că o să vreau să văd şi 2-ul.
Oare dacă mănânc o îngheţată îmi trece durerea de gât? :)...nu merge şi aici vorba aceea '' cui pe cui se scoate '' nu?...în cazul acesta mă apuc de scris reţete pe blog...poate mă publică şi pe mine cineva :))....dacă nu....măcar o să am usturoiul la îndemână ca să alung vampirii.

0 comentarii: