joi, 25 februarie 2010

Beep-beep!

joi, 25 februarie 2010

Ce efect are o cană de Coca - Cola asupra unuia care nu prea bea cafea? Vă spun eu...e ca o depăşire cu 140 la oră pe linie continuă...sau ca un ceas deşteptător care sună până se termină bateria sau se ia curentul...destul de stresant :)....povestea de azi este despre mine....evident...că doar e blogul meu....acum cântă Madonna la radio...şi mie îmi vine să mă ridic de pe scaunul din piele....înghesuit între perete şi birou ...şi să dansez...să cânt...singurul lucru care mă ţine e ruşinea faţă de colegul de birou....care probabil ar spune că nu sunt sănătoasă şi i-ar chema pe cei cu cămaşa de forţă. Acasă mă mai trezesc câteodată...cum a fost şi aseară...că încep să fredonez şi eu piesa de la radio şi mai fac şi mişcare scenică....toate astea în acelaşi timp în care gătesc sau fac altceva prin bucătărie...aseară eram cu mixerul în mână şi băteam nişte albuşuri pentru un chec....cu casca în ureche...am făcut spectacol...am avut şi spectator...dar nu mi-am dat seama că sunt urmărită...numai când îţi imaginezi o astfel de scenă şi te bufneşte râsul....apăi să fi de faţă....asta da comedie.

Numai bună atâta voie bună...după o săptămână şi jumătate de răceală în care a trebuit să şi învăţ pentru un examen...o combinaţie cam deprimantă chiar şi pentru cel mai voios om...bine că mi-a trecut...

...altceva...m-aş apuca să învăţ să fac pagini web...mi-aş cumpăra un căţel...m-aş apuca de pictat din nou...parcă am chef şi de un goblen...prin urmare...activităţi extra ar fi...sincer...aş prefera căţelul...dar la bloc e cam greu...eu vreau un labrador...şi labradorul are nevoie de atenţie...iar la muncă nu-l pot lua cu mine...aşa că mai aştept...până îmi iau pământ...apoi până construiesc ceva pe pământul acela...important e că ştiu ce vreau.


...şi uite ce a făcut o cană de toxine...:)

s


2 comentarii:

Andrei S. spunea...

Succes!

ps: nu mai bea lichide de culoare închisă, neagră. Creează FOARTE mulţi radicali liberi care sunt responsabili pentru numeroase boli şi îmbătrânire prematură.

Orice efecte benefice ar avea cafeaua... palesc în comparaţie cu cele nocive. De coca cola nu mai zic nimic...

Numai bine!

Carmen spunea...

:)...eu incerc sa nu beau....dar problema e ca eu am tensiunea cam mica...si sunt zile in care ma doare capul de nu mai pot din cauza asta....si atunci trebuie sa beau cafea sau cola