luni, 4 ianuarie 2010

Sorcova vesela!

luni, 4 ianuarie 2010
Multă vreme a trecut de când n-am mai defulat prin zonă.
An nou..haine noi...speranţe noi...până la urmă totul va fi bine.

Mâncare şi băutură multă...nu mai înşir lista...voi să-mi spuneţi cum v-aţi petrecut.
Eu mai liniştit aşa...ca bătrânii...de Crăciun cu prietenii...de revelion cu aceeaşi prieteni...în vizită la rude...iar între sărbători...leneveală multă...şi multe, multe filme.

Dintre cele ale căror nume mi-l aduc aminte:
The Shining, despre care mi s-a spus că e cam de groază....ei bine eu n-am apucat să simt groaza...mai degrabă am râs la unele faze...Jack Nicholson e de vină...cu talentul lui actoricesc...şi acea expresie diabolică a feţei...care în mod normal te-ar face să tremuri...numai că dacă e cineva cu simţul umorului lângă tine...cineva care începe să râdă când acţiunea e în plină desfăşurare...n-ai cum să te îngrozeşti. Filmul mi-a plăcut.
Big Nothing..o comedie...dacă am râs înseamnă că nu mi-am pierdut vremea.
Ordinary Decent Criminal...e genul de film care te face să ţi cu infractorul...merită văzut.
Sandra Bullock nu e una din actriţele mele preferate...dar nici nu-mi displace...un film serios şi o comedie ...The Blind Side şi All About Steve...femeie serioasă, mamă a doi copii...şi...rebusistă un pic cam ciudată, cu veşnicele şi oribilele cizme roşii...le recomand...nu cizmele...filmele :) .

Nu-mi mai vin în minte în momentul de faţă restul de filme...mai bine aşa..oricum sunt cam multe...3-4 pe zi...pe puţin.
Aş avea şi de citit...am o carte începută de multă vreme..plus de asta...se apropie sesiunea şi am multe proiecte...facem timp pentru toate...poate nu chiar pentru toate...căci prea multe aş vrea să fac..cum ar fi să mă reapuc de pictat...să termin un goblen pe care l-am început de prea mult timp...aş mai vrea să fac şi un curs de fotografie...dar anul e lung...timpul nu e niciodată pierdut.
Sincer...nu prea mai am eu chef de calculator...sper să-mi treacă...dacă e de rău...sau să nu-mi treacă dacă e de bine...sau să găsesc o cale de mijloc...asta ar fi cel mai bine.

0 comentarii: