joi, 21 ianuarie 2010

....şi o să le am

joi, 21 ianuarie 2010
Mănânc floricele făcute la microunde, beau apă...pentru că erau prea sărate....aştept să treacă jumătatea de oră...sper să prin autobuzul de şi 10...ca să nu stau prea mult în frig...mă aşez liniştită în bancă şi aştept să treacă ora de curs....curs care oricum nu e plictisitor....profesorul are un stil aparte de a preda ...şi te ţine atent.
...un film...un somn...şi mâine e weekend(sfârşit de săptămână ...cum îmi place mie să îi spun).
...vreau să mă plimb....vreau să mă dau pe derdeluş...vreau să mănânc gris cu lapte...vreau să stau cu picioarele la cald...vreau pulpe de pui dezosate ...făcute la cuptor cu cartofi...stropite cu vin şi cu usturoi deasupra...vreau rochiţa aceea pe care am probat-o săptămâna trecută dar nu mi-am cumpărat-o....vreau un suc natural fără zahăr şi fără conservanţi...vreau o piersică zemoasă....vreau un labrador...vreau o îngheţată de vanilie...vreau clătite cu ciocolată...vreau un ursuleţ de pluş...de fapt un urs, căci vreau să fie mare cât mine :)...
...mai vreau

2 comentarii:

lili spunea...

N-ai gusturi rele! Daca iti doresti cu adevarat, le vei avea.

Carmen spunea...

asa ma gandeam si eu Lili...daca vreau...atunci pot :)