vineri, 22 ianuarie 2010

Mi se întâmplă numai mie....!?

vineri, 22 ianuarie 2010
Am reuşit să ajung ieri la timp în staţia de autobuz...doar că nu aveam bilet. Ajung la casa de bilete şi dau vânzătoarei 50 de lei şi cer 10 bilete...mi-a fost cumva să cer 1 singur bilet. Făcând asta individa se uită la mine ca şi cum i-aş fi cerut să-mi dea un rinichi...că îi iau tot măruntul...că nu-mi poate da...dar ea avea legate bacnotele de 1 leu şi cele de 5 lei...şi mi le aruncă în faţă...că ea şi-a făcut borderoul....Păi nu mă interesează pe mine că tu ţi-ai făcut borderoul...eu sunt clientul...eu dau banul...tu trebuie să mă serveşti...
Nu a vrut să-mi dea...până când i-am zis să-mi spună numele căci vreau să-i fac reclamaţie...dacă eu mă urcam în autobuz fără bilet riscam o amendă de până la 20 de lei...
Atâta impertinenţă nu mi-a fost dat să întâlnesc....pe lângă faptul că traseele Tursib-ului sunt proaste mai au şi oameni pe măsura serviciilor.

Să le fie ruşine.

2 comentarii:

VasiaUVI spunea...

N-ai ce sa discuti cu astia de la Tursib, is retarzi! Soferii au postat pe geam chestii de genul:"Loc de dat cu capu'" sau "Sunt nervos...", merg de parca ar transporta saci cu cartofi! Cand vin astia cu controlul - nu i-am vazut de vreo 3 luni si merg cu bus.11 - daca nu ai bilet dau amenda fara sa se uite, cu toate ca nu ai in fiecare statie de unde sa cumperi bilete...

Carmen spunea...

eu am facut o reclamatie pe site-ul lor....dar daca mi s emai intampla odata, le criu celor de la opc....si acestia sunt obligati sa-i verifice...daca ar fi si mai multe plangeri....ar lua sigur amenda dupa amenda si atunci nu si-ar mai permite.