vineri, 29 ianuarie 2010

Importăm prostii

vineri, 29 ianuarie 2010
Nu ştiu dacă am mai vorbit despre asta...dacă am făcut-o atunci nu strică să o mai fac odată.

Declar că nu-mi plac sărbătorile astea împrumutate...cum e de exemplu ...pe româneşte...Sf Valentin.

Am împrumutat toate prostiile de la americani...numai ce trebuie nu...cum ar fi autostrăzile.

Oraşele vor fi invadate de culoare roşie...care în exces îmi provoacă alergie...nu mai vorbesc de inimile de toate formele şi mărimile...de mesajele care deja mi se par chicioase...TE IUBESC peste tot...I LOVE YOU...la fel...zici că e un fel de BUNĂ ZIUA. A comercializat românul cuvintele acestea..şi încă o va mai face...atât de mult încât ele şi-au pierdut adevărata valoare...mulţi le rostesc cu atâta uşurinţă încât nici nu mai crezi în ele...

Toată lumea se va agita şi va cupăra cadouri...dau bani pe ceva care acum nu mai are valoare.

E treaba voastră ce faceţi în ziua cu pricina...şi ce cumpăraţi...şi ce spuneţi...eu una prefer să stau la căldurică...sub plapumă...să ne uităm la filme toată ziua...şi dacă n-am chef să gătesc ceva mai sănătos...atunci o să mâncăm o porţie mare de cartofi prăjiţi cu ochiuri si cu brânză.


..dar shhhh...să nu afle că i-am făcut deja programul.. :))


PS: nu sărbătoresc nici Dragobetele...dar îl susţin...e de-al nostru




6 comentarii:

Brad spunea...

..da, bine scris.
Dar am o nedumerire - nu cumva ne-am trezit cu V day, dupa care am scos din camara D nostru ...?

Carmen spunea...

Nu stiu ce sa zic....de Dragobete de obicei e doar i stire scurta...eu nici nu stiam de ziua asta pana cand mi-a spus mama ca "marele" V nu e al nostru ca noi avem un D...

Brad spunea...

Exact ... nici eu nu am aflat decat la vreo 2 ani dupe ce timid, V day incepuse sa se sarbatoreasca in Ro.
Atunci a intervenit regretatul Prutenu si un culegator de folclor celebru ...in favoarea D day !
...urmand o avalansa de noutati ...Sanziene, bla, bla ... de care nu am auzit niciodata...
So...
...mai asteptam sarbatori straine ca se le descoperim pe ale m\noastre,,,nu-i bai !
:D

Carmen spunea...

De Sanziene mi-a spus mama...imi aduc aminte ca mergeam pe camp in ziua respectiva si culegeam Sanziene...ce mai vremuri...:)

tu26dor spunea...

de acord cu tine.100%!
...
imi place cum scrii. interesant.
succes incontinuare!

Carmen spunea...

Multumesc :)...si tie