miercuri, 13 ianuarie 2010

De prin zonă

miercuri, 13 ianuarie 2010
Vorbeam aici despre problemele tehnice pe care le am...ei bine ...am dus laptopul cu pricina la reparat....aşa am crezut eu...aseară i-am dat drumul şi când îmi era lumea mai dragă...blue screen :( .
Alte întâmplări....se apropie sesiunea şi am o grămadă de proiecte...unul mai greu decât altul...programul meu foarte încărcat mă adoarme seara ca pe un prunc...nici nu mai apuc să stau la calculator...sper să-mi treacă şi lipsa asta acută de chef...şi să revin...mai în forţă şi mai în vogă.
Şi ca să fiu total dezordonată în idei...azi am venit la serviciu cu autobuzul...e amuzant să vezi o grămadă de bătrâni care n-au somn şi se plimbă dimineaţa cu buzu...că doar e gratis...şi o altă grămadă...mai gălăgioasă...liceeni...care se cred smecheri....normal...toată lumea e la picioarele lor acum...n-au griji. Amuzante sunt şi discuţiile pe care le auzi...mai repet experienţa asta...mai ales că n-a fost prea frig afară şi nici autobuzul nu a avut întârziere.
Comparaţia dintre preţurile de la Kaufland şi cele de la Carrefour....o las pe altădată....care ziceţi voi că e mai ieftin?

3 comentarii:

Elena spunea...

Eu prefer Carrefour pentru ca e altfel atmosfera si altfel e dispusa marfa. Desi Kaufland am aproape de casa, de 1 an nu am mai dat pe acolo. La preturi e comparabil, depinde si de produse.

Carmen spunea...

Elena, situatia e la fel si la mine....cu distanta ma refer.Atmosfera la carrefour mi se pare mai aerisita...mai relaxata...magazinul e mai mare si nu e prea aglomerat.
eu comparatia der pret am facut-o pentru produse de igiena casnica si corporala

Flavius Ţerbea spunea...

Costco? WalMart? Target? :)