joi, 3 decembrie 2009

Ordinea zilei

joi, 3 decembrie 2009
Ce de treabă...plec dimineaţa şi ajung seara acasă...şi gata ziua...când intru pe uşă sunt deja prea obosită ca să mai fac ceva...nici nu am chef să mă ating de calculator...la Tv numai politică...şi chiar nu mai am chef de aşa ceva.
Mă "ascund" în bucătărie...gătesc ceva rapid şi...somn...da...e gata bucătăria...şi când mi-au montat-o eram cea mai fericită...şi acum sunt fericită...dar mi-am găsit alt obiectiv...:)...vrei mereu câte ceva ce nu ai.
Pe seară chiulesc de la curs...merg şi eu la Gală...scot ţinuta de la naftalină...îmi pregătesc palmele pentru aplauze...căci am de susţinut de cineva.
Alte povestiri nu vă mai povestesc..deşi aş avea destule...cum ar fi că până la urmă n-am scăpat de mutat...am coleg de birou...e bine că e unul singur şi e de treabă...nu 13.....cum sunt alte colege de la etajul acesta.
Acum nu mai pot mânca la birou...trebuie să merg la bucătărie...să mă înec de câte ori intră cineva şi trebuie să mulţumesc la urarea de "poftă bună"...sau...cea mai urâtă treabă...eu ajung prima la serviciu...şi merg să fac cafeaua...dar ia cafeaua de unde nu-i...cică aici fiecare birou e cu cafeaua lui...cafeaua lui din partea firmei...unde eram înainte era la comun....acum trebuie să-mi fac cerere separată pentru cafea...apăi atâta birocraţie mă oboseşte...cred că voi renunţa la modul acesta de a mă trezi.
Altfel...cred că merg cât de curând să golesc dulapurile mamei...ale mele sunt goale..şi trebuie populate...deja am negociat cu ea...mi-a donat un set de farfurii, pahare, pături, o pilotă...şi multe borcane pline pe care eu le returnez goale :)....e...aşa părinţi să tot ai...îşi dau tot de la casă pentru copiii lor...sănătate să aibă...şi mie minte să-i pot face mândrii.

0 comentarii: