miercuri, 23 decembrie 2009

Numărătoarea inversă

miercuri, 23 decembrie 2009

Toată lumea se agită zilele acestea. La mine este primul an în care fac eu de capul meu lista de bucate..până acum o făcea mama…care ne aştepta bucuroasă acasă. Ea avea deja prăjiturile, care nu conţin cremă, făcute şi cam în 23 termina cu bucătăria…în ajun se împodobea bradul şi se făceau ultimele retuşuri în materie de curăţenie.


Eu nu m-am stresat…în primul rând pentru că nu am avut timp…toată ziua la serviciu…seara o mâncărică rapidă…şi somn. Deocamdată am făcut lista…am şi cumpărat majoritatea lucrurilor care erau pe listă…nu toate…că s-au terminat banii. Bradul încă nu l-am luat….dar o creangă tot fac eu rost de pe undeva…nu mă dau eu bătută. De mâncare mă apuc în seara asta şi văd eu dacă termin până în ajun…problema e că mâine nu ne dă firma liber şi voi fi iar la muncă…în ritmul acesta n-am spor. Curăţenia generală am făcut-o dar praful tot se pune şi trebuie şters iar…off. Vă spun eu după evenimente dacă m-am descurcat sau nu….calm…calm şi cu răbdare.


Voi cum v-aţi organizat treburile?


5 comentarii:

Laura spunea...

Un Craciun binecuvantat si un an nou plin de pace, sanatate si dragoste alaturi de toti cei dragi! :)))

Gigel spunea...

An Nou Fericit, restul e cancan!

ina bixade spunea...

eu nu ma agit niciodata de sarbatori, mai ales ca eu iubesc pastele nu craciunul...sint relaxata si nu-mi bat capul, nici pom nu ma obosesc sa fac...imi place sa vad atmosfera frumoasa din jur, dar sa nu ma pui pe mine la treaba:)

Elena spunea...

La multi ani!

Carmen spunea...

La multi ani!
Laura
Gigel
Ina
Elena
Si sa aveti un an mai bun.