marți, 15 decembrie 2009

Ninge...cu cadouri

marți, 15 decembrie 2009
A început să ningă...cu cadouri :)...de Secret Santa...eu am primit ceva antistres...haios...restul...vedeţi la Călin, Lucian şi Mălin. Nu vă mai povestesc de pâinea cu untură şi ceapă...ştiţi deja de la restul....vă spun că la Hermania am servit şi un ştrudel cu mere, cu îngheţată şi cu sos de vanilie...delicios. Am completat cu un pahar de vin de Recaş...roze...bun de tot. Preţurile mi s-au părut acceptabile şi porţiile suficiente...plăcinta lui Lucian a săturat poftele a 4 guri...căci Lucian nu a fost în stare să dea gata toată plăcinta...eu deja sătulă, din cauza ştrudelului, doar am gustat-o...aşa că am pasat-o.

Nu mă căutaţi în poze...fotograful n-a vrut să ma ia şi pe mine în chip...a făcut şedinţa foto când eu lipseam de la masă...şi probabil că pe când m-am întors a rămas făra baterie...altfel nu-mi explic...asta ca să-l scuz pe el într-un mod elegant...dar lasă că nu mai scapă el la următoarea întâlnire :).

M-am simţit foarte bine...am râs cu gura până la urechi...am povestit multe şi nevrute...ca niciodată am plecat ultimii...de la căldură am dat de frigul aprig de afară...am dârdâit puţin până am ajuns la parcare...şi încă puţin în maşină până s-a încălzit.

Şi nu e singurul cadou...sărbătorile astea au picat la fix pentru casa mea nouă...aşa că pentru toată lumea e mai uşor...împuşcă 2 iepuri dintr-o lovitură...cu un cadou rezolvă şi cadoul de Moş şi cel de casă nouă...iar eu am doar de câştigat din asta.

În aceeaşi zi cu Secret Santa am primit încă un cadou...o tavă de tort şi una de tartă...nemţeşti..deci de calitate...până la urmă...oridecare ar fi...calul de căpătat nu se caută de dinţi în gură...orice cadou e binevenit...ideea e că nu mă aşteptam la cadoul acesta...eu imi invit prietenii la mine doar pentru că îmi face plăcere să stau la o vorbă cu ei. Mulţumesc Adrianei şi lui Liviu :).

Asta nu e tot...de Moş am mai primit o masă de bucătărie...mai am nevoie de scaune..dar alea mi le cumpăr eu...când o fi cu ce :)....azi am aflat că mai primesc şi o maşină de măcinat nucă...numai bună acum de sărbători...pentru prăjiturile pe care le-am trecut în meniu...chiar aveam nevoie de aşa ceva.
Sper să vină şi la voi Moşul cum a venit la mine.

2 comentarii:

Adriana spunea...

Cu placere! Sper sa-ti iasa bune torturile si tartele ce le vei face in ele!

Carmen spunea...

cu siguranta :)