vineri, 4 decembrie 2009

Despre...

vineri, 4 decembrie 2009
Până ieri nu am mai avut ocazia să particip la vreo gală...am făcut-o ieri...organizată de Asociaţia Colors....au fost premiaţi cei mai buni dintre cei buni....printre premii au fost şi dansuri populare, o scenetă, cei de la Forever Dance şi încă o trupă...căreia nu i-am reţinut numele. A fost o atmosferă extraordinară...o reîntâlnire cu prietenii şi un prilej de a cunoaşte oameni noi.
Mulţumim Claudiei pentru invitaţii.
Felicitări şi lui Călin pentru premiul primit.
Restul....eu am comis o gafă mare luna asta...mă simt tare vinovată...n-a fost cu răutate...pur şi simplu m-au copleşit toate activităţile din ultima lună şi am gafat...o să-mi cer scuze....sper să fie adevărată vorba că fapta recunoscută e pe jumătate iertată.
...voi să nu faceţi ca mine...adică să nu greşiţi.

0 comentarii: