luni, 14 decembrie 2009

Ce se mănâncă de sărbători

luni, 14 decembrie 2009
Deja am început să mă gândesc la meniul de sărbători...în mare parte ştiu ce vreau să pregătesc..dar mai am de ales.
Nu vor lipsi sarmalele...supă sau ciorbă...încă nu m-am hotărât...o friptură...nelipsitele aperitive...de ce fel...încă lucrez la listă.....dulciuri: coşuleţe...cornuleţe...şi încă două prăjituri la care nu m-am hotărât. Cozonacul dacă nu-l primesc de la bunica o să-l cumpăr.
Dar astea sunt planurile înainte de nebunie...până atunci poate se schimbă.
Voi cu ce vă pregătiţi?

4 comentarii:

dreamwind55 spunea...

In mod obligatoriu-sarmale.
Apoi inima mea striga dupa o fripturica in sos de vin rosu, cu cartofi copti.
Prajituri si saratele cumpar.
Hei-rupul mare va fi cu revelionul... am eu o ambitie sa fac ceva special

Carmen spunea...

suna apetisant...nici nu vreau sa-mi imaginez ce miros va fi la tine cand vei pune in practica toate astea...iami :)

Elena spunea...

Azi faceam lista cu ce pregatesc in fiecare an:)) Nu prea variez meniul pentru ca nu am vreme de incercari. Doar ca anul asta nu prajituresc, iau direct de la laborator prajiturile:D In rest: ciorba radauteana, friptura, salata de sfecla rosie, salate diverse: de perisoare, boeuf (asta e preferata copiilor), rulade aperitiv. Sarmalele le las pt. la anul:))
Spor la bucatarie sa avem!!!

Carmen spunea...

Elena...cred ca tu vei avea mai mult spor....ca ai mai putine de pregatit...eu fac si prajiturele....multe :)