marți, 8 decembrie 2009

Analiza la rece

marți, 8 decembrie 2009
Cam acestea sunt concluziile la care am ajuns...e o părere pe care mi-am exprimat-o pe blogul lui Flavius....unde el si-a spus părerea despre anumite reacţii...pentru care n-am de ce să mă supăr...pentru că nu cei plecaţi sunt vinovaţi...vina e a majorităţii...o parte din ea...aceea care a stat acasă...pentru că flămânzii...bătrânii şi cei slabi de înger nu pot fi condamnaţi...pentru că ei prin toate astea îşi poartă deja o cruce prea grea...salutări şi să auzim numai de bine...lui Flavius şi Mariei.

Nici unul nu e bun, nici unul din cei 12 nu erau buni. In primul tur am votat cu Crin. In turul doi, a fost un vot negativ. Fiecare e liber sa voteze cum vrea, fiecare are motivele lui pentru care a votat cu cineva anume.Au fost unele cunostiinte care mi-au spus ca pur si simplu nu voteaza cu PSD-ul din principiu pentru ca sunt comunisti. Ok, dar sa nu confundam o ideologie cu dictatura lui Ceausescu, democartia poate fi si de stanga si de dreapta. Si sa nu uitam ca Basescu a fost si el activist in partidul comunist...e la fel de comunist ca Iliescu, si mai comunist decat Geoana.
Nu am votat cu Basescu pentru ca nu vreau un crocodil care varsa lacrimi la Tv, nu vreau unul care se jura ca n-a lovit copilul cu pumnul si nici in plex...dar l-a lovit cu dosul palmei, nu vreau un presedinte care striga "mogulii", cand el e pe mana cu ei, nu vreau un presedinte care isi permite sa faca un cetatean al Romaniei "tiganca imputita" sau "pasarica", nu vreau un presedinte care atunci cand o colega de partid nu e de acord cu el o trimite pe centura(cum a facut cu Lavina Sandru), nu vreau un presedinte care sa isi asume mai multe atributii decat ii permite constitutia, nu vreau un presedinte care are ca subordonati niste indivizi precum Udrea, Boc, Ridzi. Nu vreau unul care fura pe fata fara jena...cum a facut in multe cazuri, cum a facut si acum la alegeri, in tara in mod deosebit.
Mi-au spus colegi ca au vazut in satul lor cum PDL-ul impartea galeti cu carne in ziua alegerilor, altii cum au vazut primarii PDL-isti ca intra din casa in casa si scot oamenii la vot, contra cost...sunt oameni simpli care mi-au spus astea,oameni fara interese. A castigat cel care a avut cei mai multi primari in sate si comune. Hotia pe fata e tupeu curat, ne face prosti in fata. Vreau un presedinte care sa fie un impaciuitor nu un instigator la conflicte...stam de atatea luni fara guvern.In occident nu mai suntem agreati...tot din cauza lui...si a celor din jurul lui.Nu-l vroiam nici pe Geoana, dar l-am ales pentru simplul fapt ca nu-l vroiam pe Basescu. Daca astea doua au fost variantele...il vroiam pe Geoana pentru ca cel putin un an era Johanis prim ministru, si cum Boc a indreptat fonduri spre Cj asa ar fi facut si Johanis pt SB. Plus de asta, Johanis avea sprijinul nemtilor...ar fi putut atrage investitori pe timp de criza. Nu i-ar fi fost usor, cum nu ii va fi niciunuia.
Unde s-au dus banii din prima transa a imprumutului de la FMI? ca salarii nu s-au dat..iar pensiile s-au marit cu 2 %, dar aia 2% mi i-au luat mie din salar(iau mai puţin cu 2%).Base zice ca am intrat in UE pe timpul mandatului sau...dar tratative s-au purtat inca dinainte, nu e doar meritul lui. Boom-ul economic nu i se datoreaza lui, a fost boom economic in toata lumea(era normal sa plutim si noi pe acelasi val ca toata lumea). La fel cum e si cu criza, acum insa se poate vedea ce solutii a gasit el pentru aceasta criza...criza politica...va urma probabil o dizolvare a parlamentului, niste alegeri anticipate, iar o campanie care ne costa tot pe noi, oamenii de rand, nu pe el, el i-a cumparat fetei lui un apt de aproape 1 mil de euro cu banii jos...pe cand eu am rata de platit 20 de ani pentru unul de 36 de mii. Vor fi alte scandaluri, si uite asa o vom tine....si cei care n-au mers la vot...sunt cei care nu i-au vrut pe nici unul...aceia...adunati cu cei care nu l-au vrut pe basescu si care s-au dus si l-au votat pe Geoana din acest motiv...sunt mult mai multi decat cei care l-au votat pe Basescu. Prima replica a lui Basescu a fost..."un fleac, i-am ciuruit"...asta e presedintele Romaniei.

Nu va critic pentru alegerea voastra(diaspora)...vroiam doar sa va spun si parerea de pe celalalt mal...sper ca macar rudelor si prietenilor vostrii din tara sa le fie mai bine cu Basescu...eu una sunt trista si dezamagita, la fel si prietenul meu. El va trebui sa-si suspende activitatea pe firma, nu are profit dar trebuie sa plateasca impozitul forfetar, ala din primul mandat al lui Basescu. Si inca ceva, Basescu a zis in campanie ca situatia de criza in care se afla tara necesita bani mai multi din impozite si taxa unica...nu mai sunt bani la buget si de undeva trebuie sa-i ia...de la noi...vom trai cu adevarat bine....nu ca am fi trait mai bine cu Geoana pe timp de criza...dar macar nu mai mergeam mai jos de atat.

Astea fiind spuse...spre dezamagirea paritilor care stiu cum e sa traiesti intr-o tara straina, printre straini...dar in care se castiga mai bine....s-ar putea sa ma gandesc sa plec din tara asta...in care am ajuns sa votez cu cineva numai pt ca nu-l vreau pe celalalt, dovedindu-se ca in 2004 am gresit votandu-l pe Basescu(pt ca tunci nu-l vroiam pe Năstase).

Azi nu m-am uitat deloc la ştiri şi nici la alte emisiuni cu temă politică...e mai bine să fi indiferent...ce nu şti nu te doare...dormi române.

3 comentarii:

Flavius Ţerbea spunea...

Carmen, eu sper din toata inima ca Romania sa ajunga o tara normala, indiferent de presedintele ei. E prea multa incrancenare in societatea romaneasca si nu m-as mira ca noi sa ne perpelim degeaba si basescu, Geoana si Antonescu sa bea o bere si sa manace mici la Becali in curte. :(

Carmen spunea...

...Romania, land of "ciois"

Anonim spunea...

eu dau numai un citat al lui cri antonescu:
"„Faptul că eu, în acelaşi timp, mă confrunt în această campanie electorală cu Mircea Geoană, cu PSD, sper că nu este greu de înţeles. Nu am nici un fel de obligaţie să trec sub tăcere minciunile pe care domnul Mircea Geoană ni le-a spus şi le-a spus tuturor românilor, n-am nici un fel de obligaţie să trec sub tăcere numele, oamenii, grupurile care se află în spatele lui Mircea Geoană şi care ar conduce România, de fapt, dacă Mircea Geoană ar ajunge preşedinte, pentru că nu am avut niciodată şi nu am cu Mircea Geoană şi cu PSD vreo alianţă“.

normal... dat atunci cind ii convenea.