vineri, 13 noiembrie 2009

Vezi că se poate!?

vineri, 13 noiembrie 2009
Vă mai aduceţi aminte? Ei bine ...atunci vă spuneam că am făcut o reclamaţie la protecţia consumatorului...a trecut ceva timp de atunci...azi...într-o zi cu soare am primit şi răspuns:





Nu se specifică amenda...dar e bine şi aşa...e bine de ştiut că au fost verificaţi. Şi ar fi bine să nu se mai întâmple să vrea careva să mă păcălească...sigur de acum încolo pentru orice nedreptate mi se face...în calitate de client...voi face şi o reclamaţie oficială. Nu mai merge oameni buni..aşa cu vorba bună şi cu buna credinţă...că suntem luaţi de fraieri....o reclamaţie trimisă pe mail nu ne costă nimic...mie începe să-mi placă...nici nu vă pot explica ce mulţumire am acum că am primit un răspuns.


Vom începe să trăim bine atunci când vom lua atitudine...atunci când vom învăţa că noi cei mici avem puterea ...rămâne doar să ne cunoaştem drepturile şi să nu ne lăsăm călcaţi în picioare...pe mine aşa m-a învăţat tata...când ştiu că am dreptate să-mi susţin punctul de vedere...iar când vine vorba de bani...de banii mei...pentru care muncesc...să nu las pe nimeni să mă fure.


Noi suntem marea masă a acestui popor...şi dacă fiecare din noi începe să ia atitudine atunci ăştia puţini care ne cred fraieri nu vor mai avea ce să facă...aşa că...să nu ne pierdem speranţa...se poate şi mai bine.


2 comentarii:

Sunny spunea...

Bravo, Bravo, Bravo!!!

Carmen spunea...

asa le trebuie :)