marți, 10 noiembrie 2009

Politicorum

marți, 10 noiembrie 2009
Începând cu această săptămână s-a schimbat programul de lucru la serviciu...trebuie să ajung cu o jumătate de oră mai devreme decât de obicei şi pot pleca cu o oră mai devreme decât de obicei...deci am câştigat o jumătate de oră...:)...numai bine...măcar luni şi vineri să ajung mai devreme acasă, căci în restul zilelor...de la serviciu direct la cursuri.
Prin urmare numai bună schimbarea...numai că în prima zi , adică ieri...când ajung...mă ia portarul la întrebări...cum mă numesc...trebuia să facă o listă cu cei care ajung după 08:15. Era 08:30...Îl întreb de ce...şi îmi explică omul...atunci am aflat şi eu de schimbare...unii primiseră mail oficial cu noul program...alţii au fost anunţaţi telefonic...pe mine nu m-a anunţat nimeni...şi n-am ştiut...oficial...zvonuri am tot auzit eu...de 2 luni încoace...dar aşteptam să se aprobe şi să fie oficială toată treaba. Dacă eram fumătoare sigur aflam...la etajul meu majoritatea colegilor se întâlnesc la ţigară pe balcon...la fiecare oră...de zici că aici e cafenea...nu clădire de birouri...şi povestesc poveşti nemuritoare...bârfe în marea lor majoritate...mai prind câte un fragment...odată am prins unul chiar despre mine...nu mi-a prea plăcut tonul domnişoarei...care era ofticată că nu mă găsise la birou...eram la bucătărie...unde nu s-a sinchisit să mă caute...şi am auzit-o când ieşeam...nu m-am dus la ea să-i spun ceva...că nu se ştie ce explicaţii îi dădeam şi mă trezeam că sare de la etajul 6.
Dacă tot suntem la capitolul ţaţe...deşi vroiam să scriu despre altceva, vorba merge singură şi nu o pot opri....se punea problema la un moment dat să fiu mutată din biroul în care sunt acum...unde îmi e foarte bine...sunt singură şi liniştită...şi e foarte bine. Amin. Să revin...vroiau să mă mute...şi directorul care vroia să facă asta...vine la mine...să-mi dea vestea...şi îl întreb unde?...oriunde ar fi am nevoie de spaţiu ...că am multe hârţoage. Îl urmez să văd şi eu locul...şi dându-mi seama unde vrea să mă ducă îi spun..."A...aici e curent şi e gălăgie...sunt prea multe femei." pe cuvânt că aşa i-am spus...şi a zâmbit...şi s-a răzgândit...nu m-a mai mutat...a mutat pe altcineva. Sincer...cred că dacă nu mă plângeam, mă muta...şi acum îmi era capul calendar...cam 20 de femei...jumătate cu vârsta până la 30 de ani şi restul puţin peste 30. Văleu...când vine vorba de aşa ceva nu e de glumă...imaginaţivă ce gălăgie...pe lângă asta...acolo e şi o contabilă care mie îmi e antipatică rău de tot, am avut câteva tangenţe profesionale cu ea şi e foarte sucită...zici că tot ce-mi cerea să fac o făcea doar ca să mă enerveze. Nu, nu...acolo nu era de mine. Nu-mi place să lucrez în birou cu mai mult de o persoană lângă mine...mi-aş pierde ritmul...şi pe lângă asta...femeile obişnuiesc să-şi spună problemele de acasă şi la servici...nu prea îm place asta...am eu problemele mele...nu am nevoie să le ştiu pe ale altora...plus că după ce termină de spus povestea lor se aşteaptă să le-o spui şi tu pe a ta....nu, mulţumesc.
Am terminat cu paranteza despre bârfe şi vrăjitoare...ieri am avut timp destul pentru mine, prin urmare am avut timp de mai multe...după ce am mâncat bine o porţie mare de spaghete...m-am odihnit câteva minute şi am prins putere...m-am apucat serios de curăţenie...am dat mai întâi cu aspiratorul...mi-am luat aspirator...primul meu aspirator...cumpărat pe banii mei...şi pe urmă am şters pe jos, şi gresia şi parchetul,...am şters toate uşile cu noul spray...pe care am vrut să-l testez...chestii de genul...care se fac atunci când faci curat. Pe lângă astea...am avut timp să mă uit şi ta Tv...am râs de numa...mai întâi la Sinteza Zilei...pe care n-am reuşit să o văd cu o seară înainte...le-au tăiat ăştia sonorul tocmai când era şoul mai mare...cred că Băse dă ordin de genul asta...de ciudă că îl critică cei de pe Antena 3...păi ce...toată lumea e Realitatea ca să îl laude pe Ceaşcă?...pardon..Băse am vrut să spun.
Despre Udrea şi tovarăşul Băsescu...numai cuvinte de "laudă"...tovarăşa pe lângă faptul că e blondă, mai şi semnalizeză...trebuie să fi chiar nesimţit...sau dobitoc...ca să răspunzi la o întrebare simplă cu "nu ştiu"...ea a sunat sau nu ea a sunat la Realitatea Fm?...ea nu ştie...oare suferă de amnezie temporară?...sau ne crede proşti?...aş fi preferat prima variantă...
Tovarăşul...căci aşa se potriveşte să-i spun...şi cred că aşa va şi avea pretenţia să îi spunem dacă ne mai conduce 5 ani...tovarăşul îşi face campanie pe banii noştrii...toate autocarele şi microbuzele cu care îşi poartă aşa zişii susţinători....sunt ale primăriilor unde primarul e de la PDL....sau sunt închiriate de primării...pe banii cui? îndrăznesc să întreb. Repetiţii precum cele pentru mitingurile lui se mai făceau cândva doar pentru tovarăşul Ceauşescu...vă reamintesc asta că să ştiţi spre ce ne îndreptăm dacă îl votează lumea tot pe el. Referendumul e doar praf în ochi ca să mascheze alte manevre...spun unele figuri de pe la TV...de fraudare a prezidenţialelor...nişte bani de la buget aruncaţi pe afişe electorale.

De noul guvern propus nici nu are rost să spun prea multe...alt praf în ochi...e atât de sigur pe el că va câştiga alegerile şi că va dizolva parlamentul încât chiar îmi vine să-l timit la psiholog...să nu aibă probleme mai târziu...îşi bate joc de noi?...Crede că toată "lupta" asta a lui cu opoziţia e o luptă cu pitaţii de pe mare...nu-i pasă deloc de poporul român...îşi urmăreşte pura lui plăcere personală...parlamentul e ales tot de oameni...aceaşi oameni care l-au ales şi pe el. L-am votat şi eu acum cinci ani...dar mi-am schimbat părerea...şi-a dat arama jos.(să mă laşi în pace...nu eşti Jonny Depp)

Am auzit că vine la Sibiu...abia aştept...să-i urez "de bine"...mai vine cineva cu mine?...m-aş duce cu o pancartă...să-i arăt în faţă părerea mea...dacă pe urmă lipsesc câteva zile să ştiţi că m-au bătut musculoşii lui...o să pun poze de la eveniment...abia aştept.
"Deşteaptă-te române!"...acesta îţi este imnul...care să-ţi aducă aminte că eşti încă adormit după 20 de ani de la revoluţie...trezeşte-te odată din amorţeala comunismului.
Nu vreau să cred în vorbe din bătrâni precum "Poporul care îşi omoară conducătorul este un popor blestemat."....cred în oameni care deschid ochii minţii şi văd ce trebuie să vadă nu ce li se spune să vadă.

3 comentarii:

Calin Blaga spunea...

vin si eu cu tine la descalecatul lui Voda la Sibiu...

Lucian spunea...

si eu :)

Carmen spunea...

:)...avem echipa