vineri, 20 noiembrie 2009

Nimicuri

vineri, 20 noiembrie 2009
Etapa cea mai grea atunci când îţi cumperi ceva e cea de aşteptare...pentru că ceea ce vrei tu se poate doar pe comandă şi durează cam 3 săptămâni...măcar e bine că e înainte de Crăciun. ..şi ce mare va fi bucuria la momentul respectiv...încă de pe acum îmi flutură urechile şi dau din coadă precum un căţel care se bucură.

Şi dacă vorbim de căţei...mie mi-ar place să am un labrador...dar cine să aibă grijă de el cât timp sunt la serviciu?...dacă m-ar lăsa seful să vin cu câinele la serviciu ar fi ideal...şi cum aşa ceva nu se poate...vise plăcute....o să am labrador când o să ajung la pensie...şi atunci n-o să mai pot alerga cu el...n-o să mă mai pot juca.

Mai repede de asta o să fie gata comanda mea...şi vreo două zile sigur n-o să mai bag pe nimeni în seamă...o să stau doar în casă şi o să-mi admir achiziţiile...căci sunt mai multe.
Până atunci...azi e vineri...e deja sfârşit de săptămână pentru mine...mâine e programată o excursie...cică mergem la o mănăstire...undeva prin munţi...iar ziua de duminică e dedicată lenevelii...ce fain....

Şi să vă mai spun ceva...mie nu-mi prea place să folosesc cuvântul „weekend”...mi se pare exagerată corcirea asta de limbi...pentru că vorbesc româneşte eu voi spune „sfârşit de săptămână”...fix-ul ăsta al meu crează uneori confuzii...mi s-a întâmplat odată să spun cuiva „sfârşit de săptămână plăcut”...iar persoana respectivă să mă completeze „şi un weekend plăcut”...care va să zică...a înţeles că m-aş referi la ziua de vineri...păi din câte ştiu săptămâna are 7 zile...şi vineri nu e chiar sfârşitul...

...aşa că...tastând cu degetele mele firave...cu pielea de un alb aproape ca zăpada...cu unghiile vopsite cu roşu...vă spun...mergeţi duminică la vot...şi să NU VOTAŢI cu Băse...să-mi spuneţi la mulţi ani, căci blogul meu face exact un an..tot duminică...şi să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai plăcut.

0 comentarii: